
12-01-2008, 23:50
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 21.09.06
הודעות: 1,726
|
|
מה שצל99 אמר..
לגבי שאלה 3, אני אישית נוהג להקפיץ את הפלאש מעט אחורה והצידה (מעבר לכתף שמאל, כ-135 מעלות שמאלה ובין 45-60 מע' למעלה), ככל שהתקרה נמוכה יותר זה עובד טוב יותר ואם יש קירות קרובים אז מה טוב. זה עוזר למנוע את הצללים שנוצרים בארובות העין (עיני בבון) בהקפצה של 45-90 מעלות כלפי מעלה ואני מעדיף את השיטה הזאת מאשר כרטיס לבן או דיפיוזר, למרות שהיא בזבזנית סוללות גדולה יותר, וכן בזכות ההטיה הצידה הזוית שבה חוזר האור נותן תחושה יותר תלת מימדית..
היתרון הגדול של הפלאשים של קנון הוא שאפשר לסובב אותם עד 180 מעלות גם לצד ימין, מה שלא קיים במינולטה ולדעתי גם לא בניקון. יתרון זה מאפשר לך להקפיץ מעבר לכתף ימין (כ-135 מע' ימינה ומעט למעלה) וברגע שאתה עובר לצילום אנכי הפלאש יוקפץ באותה זוית רק מצד שמאל מבלי להזיז אותו כלל, בעוד בפלאש שלי אני נאלץ לסובב את הפלאש לצד ימין בכל מעבר לצילום אנכי, וגם אז הוא מסתובב לצד זה רק ב-90 מע'.
קנון, קנון, לו היית מינולטה. 
_____________________________________
|