27-01-2008, 22:07
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
ככל שהרינג נשחק יותר ויותר ככה המנוע סוחב פחות טוב.
אין דבר כזה רק הרינג של הקומפרסייה, כל הרינגים שעל הבוכנה נשחקים ביחד.
אבל נגיד מצב שהרינגים הראשונים של הדחיסה נשחקים, המנוע לא יסחב טוב ובמיקרה הגרוע ביותר המנוע לא יתניע.
זה מתחיל בקשיים בהתנעות קרות כמו בבוקר..
בדיקת לחץ בצילינדרים תדע כמה יש בריחת קומפרסייה.
שקונים רכב אז במכון לבדיקת רכב, הבדיקת קומפרסייה היא לא אמיתית ולא אמינה, כי הבדיקה מתבצעת ע"י קפיצות זרם מהאלטרנטור.
פשוט מאוד, מנתקים את חוטי ההצתה מהפלאגים, מחברים מכשיר אני חושב שזה סקופ למצבר, נותנים סטרטר לכמה שניות ולפי זה ניתן לדעת בערך את בריחת הקומפרסייה מהצילינדרים.
הבדיקה האמיתי והאמינה ביותר היא חיבור שעון לחץ לצילינדר ובודקים לפי הלחץ שיש בצילינדר כמה אוויר בורח מהצילינדר בזמן מסויים וזה הולך באחוזים.
יקיר.
|