29-01-2008, 07:38
|
|
|
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
|
|
הי, 'עקיצה' היא עניין אחד וחוסר הגינות היא עניין אחר. ישנה בעיה בביטול חיובי ויזה כי העקרון הוא שמרגע שאישרת את התשלום הכסף כמו הועבר בפועל. אם תיפנה לחברת האשראי בדרישה לביטול ההליך תהיה חייב לטעון למירמה - בעוד שאתה לא רומית ולא נעקצת אלא 'התחרטת', ביטלת בדיעבד לאחר החלטה חופשית.
עכשיו, מבחינה צרכנית, בדוק מה אומר התקנון של האתר או מה שמשרד התמ"ת מכנה 'מדיניות החזרת מוצרים' ואם המדיניות המפורסמת לא מועילה לך פנה אליהם בבקשה מנומסת - כי הם לא עקצו אותך.
_____________________________________
|