
17-02-2008, 12:23
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.02.08
הודעות: 4
|
|
|
שרות Antec - חויה ?
סיפור קטן שהחלטתי לחלוק.
ברשותי מארז אנטק סונטה 2 שקניתי לפני כחצי שנה.
לאחרונה התחיל המארז להעלות רעשי חריקה רציניים ולאחר פתיחת המארז ובדיקה גיליתי כי הסיבה לרעש היא אחד ממאוררי ספק הכוח (המקורי).
מה עושים ? אחריות ! לא סתם קניתי מארז איכותי עם 3 שנות אחריות...
התקשרתי לחנות ממנה קניתי את המארז ונאמר לי להביא את הספק והם ישלחו אותו ליבואן.
לא היו להם תשובות לגבי עד כמה זמן זה יכול לקחת, אם אפשר לקבל ספק חליפי, או אם אפשר לקבל פשוט ספק אחר ולא לחכות לתיקון/החלפה.
החלטתי להתקשר ישירות ליבואן על מנת להבין את מדיניות יישום האחריות שלהם.
לאחר שיחה דיי ארוכה השורה התחתונה הייתה:- היבואן לא מעוניין להתעסק עם לקוחות קצה ומבחינתם אני לא לקוח שלהם.
- היבואן יתקן/יחליף את המוצר התקול (רק דרך החנות כמובן) תוך עד 14 ימי עבודה, ואין לו שום קשר או עניין האם אקבל איזשהו תחליף/פתרון לספק הכח לפרק זמן זה.
לידיעתכם ושימושכם. אותי רמת שרות כזו לא מספקת, וגם לא ההתנערות מלקוח הקצה.
מה זה שווה אם קניתי ספק כח במאות שקלים ויש לו אחריות לשנים ארוכות אם בזמן שהוא מקולקל אני כנראה צריך לקנות אחד נוסף על מנת להמשיך לעבוד ???
אני מתכוון להתקשר גם לאנטק בהולנד לשאול אותם לדעתם בעניין. יעדכן כאן לגבי התשובה.
גיל
|