
07-03-2005, 21:14
|
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
|
|
תביעה ייצוגית נגד 'אהבה מהסרטים' של סלקום
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://ico.walla.co.il/w/l/news.walla.gif]
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://ico.walla.co.il/w/l/news.gif]
תביעה ייצוגית נגד 'אהבה מהסרטים' של סלקום
יום שני, 7 במרץ 2005, 19:08 מאת: ענת רואה, הארץ
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://wmh.walla.co.il/w/18-200/63704-18.jpg]
בית קולנוע. גם מי שמקבל קוד שאפשר להמיר בכרטיס לא מבטיח את כניסתו לקולנוע (צילום: וואלה! תקשורת)
מנוי החברה יוצא נגד המבצע בו מבטיחה החברה כרטיסי קולנוע בחינם. לדבריו, לקוחות החברה מקשיבים לפרסומת ארוכה על חשבונם, מבלי לדעת שהכרטיסים נגמרו. סכום התביעה: 10 מיליון שקל
מבצע "אהבה מהסרטים" של חברת סלקום, לפיו מציעה סלקום למנוייה לקבל כרטיס לסרט במתנה "כל יום חמישי, כל שבוע, כל השנה", הוא "מבצע פרסום מתוחכם, ערמומי ומטעה שכל מטרתו להגדיל את הכנסות סלקום על חשבון מנויים תמימים" - כך טוען מנוי סלקום נפתלי לוין בתביעה ייצוגית בסך 10 מיליון שקל שהגיש נגד סלקום.
בתביעה, שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד אבנר גבאי, נטען כי במסגרת המבצע, שזכה לפרסום נרחב בטלוויזיה, בעיתונות ובשלטי חוצות, מפתה סלקום את הלקוחות לצלצל למספר 515* תוך הבטחה להעניק להם כרטיס חינם לקולנוע, אך למעשה מרבית המנויים המטלפנים נאלצים לשמוע הודעה בת שתי דקות שבסיומה הם מתבשרים כי כל הכרטיסים לאותו שבוע כבר אזלו ולמעשה לא יקבלו דבר.
לטענת התובע, סלקום מקצה מספר כרטיסים מוגבל וגם הם על בסיס מקום פנוי, המיועדים ליום חמישי בשבוע, כאשר מרביתם אוזלים כבר בתחילת השבוע. "עלות השיחה על חשבון המתקשרים, בעוד שאת העובדה שהכרטיסים לאותו שבוע אזלו ניתן היה למסור בשיחה קצרה יותר".
עוד נטען כי גם אותם בני מזל שהתקשרו ראשונים לסלקום והצליחו לקבל קוד הניתן להמרה לכרטיס קולנוע, יוכלו לממש את זכייתם רק אם באותו יום חמישי יתמזל מזלם ויוותר מקום פנוי בבית הקולנוע. זאת לאור העובדה שסלקום מתנה את המבצע על בסיס מקום פנוי בלבד. לטענת התובע, יוצא איפוא שחלק גדול מהמנויים שזכו לקבל כרטיס "במתנה" לא יוכלו לממשו כלל.
בנוסף טוען התובע כי "בני המזל" נאלצים להקשיב להודעה קולית ארוכה ומסובכת בת מספר דקות וכן מסתבר שעל מנת להזמין כרטיסים על המטלפן לדעת מראש פרטים בקשר למספרי הזיהוי של בתי הקולנוע של רשת גלובוס, מה שמאלץ את חלקם לטלפן פעם נוספת לאחר איתור המידע ולחזור על התהליך.
במסגרת הבקשה לאשר את התביעה כייצוגית בשם כל מנויי סלקום שחייגו למספר הטלפון של החברה בתקווה לקבל כרטיס חינם, נטען כי על סלקום להחזיר ללקוחותיה דמי אוויר שגבתה בדרך זו שלא כדין המוערכים ב-10 מיליון שקל.
סלקום טרם העבירה את תגובתה לתביעה.
http://news.walla.co.il/?w=//681546
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
נערך לאחרונה ע"י HummerH1 בתאריך 07-03-2005 בשעה 21:25.
סיבה: WYSIWYG
|