![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
20-07-2008, 21:56
|
![צלמית המשתמש של coolroy](image.php?u=58329&dateline=1150477060) |
מנהל פורום פלאש
|
|
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
|
|
דבר ראשון אתה יוצר מערך.
PUSH פשוט דוחף משהו לאיבר הבא.
למשל אם האיבר האחרון היה 14 אז הוא דוחף לאיבר 15, ככה שבמקום:
קוד:
myArr[15] = something
אתה עושה:
קוד:
myArr.push(something)
ככה אתה לא צריך לעקוב אחר האינדקס של המערך בעזרת משתנה ולמנות כל פעם שאתה משכפל, זה כמו לעשות:
קוד:
myArr[myArr.length] = something
עכשיו, כמו שמערך יכול להכיל STRING למשל, כך הוא יכול להכיל כל דבר, גם מוביקליפים, אז למשל אם אתה דוחף למערך מוביקליפ:
נגיד שבמקרה הזה הוא נדחף לאיבר ה 15במערך, כך תוכל להתייחס למוביקליפ על ידי התייחסות למקומו במערך myArr[15].
בקשר ל SPLICE, זה מוחק איברים מהמערך, כך שאם הסרת מוביקליפ באינדקס מסויים, נגדיר את האינדקס כ i אשר בעזרתו אתה רץ על המערך:
קוד:
myArr[i].removeMovieClip()
ואני לא ממליץ על unloadMovie, תשתמש ב removeMovieClip במיוחד במקרה הזה שהמוביקליפים שוכפלו בעזרת הקוד.
בכל אופן במקרה הזה שאתה מסיר את המוביקליפ הזה מהבמה, תרצה גם להסיר אותו מהמערך שלא תעבור סתם על איבר ריק (דבר שיכול לשאוב המון משאבים ככל שמספר האיברים המשופלים גדל), לכן תרצה לעשות:
כאשר i הוא האיבר ממנו הוא מתחיל למחוק ו 1 מציין את מספר האיברים מ i ומעלה שהוא הולך למחוק.
|