לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 20-07-2008, 18:35
צלמית המשתמש של בן אור
  בן אור בן אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.02.05
הודעות: 17,595
שלח הודעה דרך ICQ אל בן אור שלח הודעה דרך MSN אל בן אור Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי jazz_ שמתחילה ב "התבישתי לשאול..אבל אני..."

זה המקום לשאול, זה שאין לך מושג מה אתה עושה ואתה מופתע כל פעם מחדש שהדבר שכתבת עושה משהו, זה בסדר ככה מתחילים


ב for אתה רץ מספריית הבסיס על כל האוביקטים שעל המסך ומבצע עליהם את הפעולה שאתה צריך

לדוגמא אם אתה רוצה ליצור 20 אוביקטים וכל אחד יגדיל את x שלו ב 5 כל פריים אז במקום לכתוב משהו כזה
קוד PHP:
 obj1.onEnterFrame=function(){
this.x+=5



אתה מוסיף את obj1 למערך ובכל EF רץ על האוביקטים שבמערך
קוד PHP:
 arr.push(obj1)
onEnterFrame=function(){
for(
i=0;i<arr.length;++i){
arr[i].x+=5
}

_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 20-07-2008, 21:17
צלמית המשתמש של בן אור
  בן אור בן אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.02.05
הודעות: 17,595
שלח הודעה דרך ICQ אל בן אור שלח הודעה דרך MSN אל בן אור Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי jazz_ שמתחילה ב "אהה זה מה שהתכונתם.... אבל מה..."

obj1 יתאים לכל אוביקט שאתה משכפל, גם לאויב

השם זה רק מצביע לאוביקט, הוא יכול להיות תא במערך או משתנה רגיל, זה לא משנה
השם משתנה החדש יהיה
קוד PHP:
 arr[1


כאשר אתה מוחק אוביקט אתה צריך למחוק אותו מהמערך על מנת שלא תמשיך לרוץ עליו את זה אתה יכול לעשות עם SPLICE, תקרא על הפונקציה
http://www.macromedia.com/support/f...nary/index.html
רועי, בעיניין של ריצה רק על הדברים שזזים, אם ה EF על האוביקט זה יתרון בשביל ריצה רק על אוביקטים שקיימים, ה EF נמחק יחד איתם
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 20-07-2008, 21:56
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי jazz_ שמתחילה ב "סליחה אבל לא ממש הבנתי את מה..."

דבר ראשון אתה יוצר מערך.
PUSH פשוט דוחף משהו לאיבר הבא.
למשל אם האיבר האחרון היה 14 אז הוא דוחף לאיבר 15, ככה שבמקום:

קוד:
myArr[15] = something


אתה עושה:

קוד:
myArr.push(something)


ככה אתה לא צריך לעקוב אחר האינדקס של המערך בעזרת משתנה ולמנות כל פעם שאתה משכפל, זה כמו לעשות:

קוד:
myArr[myArr.length] = something


עכשיו, כמו שמערך יכול להכיל STRING למשל, כך הוא יכול להכיל כל דבר, גם מוביקליפים, אז למשל אם אתה דוחף למערך מוביקליפ:

קוד:
myArr.push(someMC)


נגיד שבמקרה הזה הוא נדחף לאיבר ה 15במערך, כך תוכל להתייחס למוביקליפ על ידי התייחסות למקומו במערך myArr[15].


בקשר ל SPLICE, זה מוחק איברים מהמערך, כך שאם הסרת מוביקליפ באינדקס מסויים, נגדיר את האינדקס כ i אשר בעזרתו אתה רץ על המערך:

קוד:
myArr[i].removeMovieClip()


ואני לא ממליץ על unloadMovie, תשתמש ב removeMovieClip במיוחד במקרה הזה שהמוביקליפים שוכפלו בעזרת הקוד.
בכל אופן במקרה הזה שאתה מסיר את המוביקליפ הזה מהבמה, תרצה גם להסיר אותו מהמערך שלא תעבור סתם על איבר ריק (דבר שיכול לשאוב המון משאבים ככל שמספר האיברים המשופלים גדל), לכן תרצה לעשות:
קוד:
myArr.splice(i, 1)

כאשר i הוא האיבר ממנו הוא מתחיל למחוק ו 1 מציין את מספר האיברים מ i ומעלה שהוא הולך למחוק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 20-07-2008, 23:08
צלמית המשתמש של jazz_
  jazz_ jazz_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 128
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי coolroy שמתחילה ב "דבר ראשון אתה יוצר מערך. PUSH..."

ואי תודה על ההסבר...
אבל זה ניראה לי יסבך אותי...
הבנתי... אני משתמש במערכים אבל לא ידעתי שאפשר לעשות מערך למובקליפים!!!
אני ינסה לעשות את זה אולי לא במשחק...(סתם לנסות..ולראות...)
=====
מה שעשיתי זה עברתי על כל הקודים והורדתי את מה שלא צריך ושפצתי...
אני גאה להציג את מה שיצא:
{סוף סוף מצאתי אתר שאפשר לעלות בו קובץ גדול...}
http://www.cya.co.il/up02/08/07/20/sky%20kingiv.swf
{כמו שאמרת לי אז הורדתי כמה דברים שהתפריט היה יותר קל...}
-----------------
יורים רווח מחליפים ב שיפט ו"טריקים שקונים" -Z,X,C PGUP,PGDN ומחיקת תו (אני ישנה את המקשים...)

שיפורים ממקודם
אפשר לקנות כמעט הכל!!!!+שיפורים+יש רמות+שמירה+פאוס למשחק+רעים "שחושבים"
_____________________________________
מי שמעונין בעיצוב גראפי/פלאש
לאתר שלי: http://www.designshay.com/


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:14

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר