21-08-2008, 21:46
|
|
|
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
|
|
הרשו לי לשתף אתכם בסיפור שהיה לי,
יום אחד נסעתי על אחד מהבאגי שהיו...
היא הייתה מנוע וגיר אוטומט של סובארו DL עם מרכב חיפושית
והתלהבתי מהרעיון של להכניס לפרקינג לתת לה פול גז ולהקפיץ אותה לDRIVE
זה גורם לפירפור ממש עצבני...
אז עוד לא ידעתי מה זה מכונאות,לא ידעתי מה המשמעות,... רק ידעתי איך לחצוב את האדמה ולהעיף בוץ,מה שנקרא גיל הטיפש-עשרה
ביום השני לביצועים האלו הכבל שמעביר את ההילוכים (סובארו DL,גיר מיושן ואמין) נקרע,
הכנסתי אותה למוסך של דוד שלי והחלפנו אותו
לאחר מס' ימים שאני ממשיך עם הביצוע המטופש הזה,הגיר הפסיק להעביר,נשאר תקוע על פרקינג,תן פול גז הכלי לא זז
וזה היה גיר של סובארו שזה סוס עבודה,מיושן,ולא מסובך,לקח לו כמה ימים לההרס,ברכב מתקדם יותר אני לא נותן לו יותר מפעמיים שלוש גג כדי לדפוק את הגיר
עריכת ההנהלה, התוכן צונזר, הזהרתי שלא להסביר כיצד לפרפר, יש כאן בפורום הרבה נהגים חדשים שלא יהססו לבצע את הפעולות האלו, יגרמו נזק לרכב, ויעברו על החוק!.
לבחור עם הג'אסטי,כמו שאתה בטח יודע בגיר רגיל כדי להתחיל נסיעה בריאה אתה צריך לתפוס קלאץ' לשלב לראשון לתת מעט גז ואז להתחיל לשחרר קלאץ'
ככה זה מקובל וככה זה צריך להיות(במנועי בנזין),אין מצב שאתה דופק את הגיר ,כי זה התפקיד של הקלאץ',להפריד בין המנוע לגיר ..
במנוע דיזל,אתה רק משחרר קלאץ' והרכב מתחיל ליסוע לבד.. מהבחינה הזאת? אין על דיזל
וסתם ככה לא קשור אבל אולי זה יעניין מישהו,כל אלה שחושבים שהם שומכאר ועושים פתיחות,עדיף עם גיר רגיל ולא אוטומט,
כי באוטומט זה גורם לבלאי כבד יותר בבאקאקס ...
בגיר רגיל זה גם גורם אבל בגלל ההפרדות בין ההילוכים אז זה פחות הורס..
למרות שאני לא מעודד בכל נהיגה פרועה
טעות טיפשות ופיגור גם יחד.
ערב טוב
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 22-08-2008 בשעה 18:42.
|