
18-09-2008, 20:41
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.04.04
הודעות: 310
|
|
|
בעיות עם 3Com 3CRWER100-75
זה סיפור קצת ארוך, אבל אספר את כולו:
השתמשתי עד כה בחיבור ישיר למודם הכבלים וחייגן, ושבוע שעבר כשהייתי אצל חבר, התחברתי לרשת האלחוטית אצלו בבית וניסיתי לשחק במשחק רשת כלשהו כדי לבחון את הרשת האלחוטית (לפני כמה חודשים השתמשתי בנתב של D-Link ששבק חיים (הוא במילא היה גרוע ועשה מלא בעיות - DI-512), והמשחק באמצעותו ברשת סבל באיבוד Packetים תקוף). בכל מקרה, הייתי מרוצה מאוד מהתוצאה והחלטתי לרכוש בדיוק אותו נתב: 3COM 3CRWER100-75.
החלטתי לבחון עם הנתב עם אותו משחק, והתוצאה הייתה שונה לגמרי - סבלתי מ-Packet Loss כל שניה בערך, ולא הייתה אפשרות לשחק בכלל (ה-Pingים נמוכים, אבל זה לא עוזר לי). הנתב נמצא רק מטר מהמחשב (בשונה מאצל חבר שלי, שהוא נמצא במרחק 5-6 מטר ושיחקתי מצוין ובלי Packet Loss אחד).
זה לא קשור לספק שלי, כי אם אני מחבר את המודם ישירות למחשב, אני משחק בלי בעיה בכלל. ניסיתי להפנות כל חסימה ע"י הפיכת המחשב שלי ל-DMZ, אבל התוצאה זהה (בנתב הקודם לא עשיתי את זה, ועדיין המשחק היה שחיק, למרות ה-Packet Loss התקיף, אבל אין מה להשוות למה שאני מקבל עכשיו!).
חיפשתי בגוגל ושאלתי בפורום של תפוז, והמליצו לי להתקין את גרסת ה-Firmware 1.3ww (הנתב בא בגרסה 1.2), שגם אמור לטפל במספר בעיות בחיבור L2TP (שאיתו אני מתחבר לאינטרנט זהב). כמו כן הציעו לי להחליף ערוץ לתקשורת האלחוטית כי סביר להניח שיש לי התנגשות עם נתב אחר.
מכאן כבר לא הצלחתי לבדוק האם שינוי הערוץ אכן עזר, כי מרגע התקנת ה-Firmware (עידכנתי כמו שצריך), הנתב לא עושה בכלל מאמץ להתחבר לספק. ישבתי בטלפון עם אינטרנט זהב בנסיון לבדוק שאכן ההגדרות שהכנסתי נכונות, ואפילו ניסיתי להתחבר דרך PPTP - אך נציג השירות טען שהוא בכלל לא מקבל בקשה להתחברות ממני...
ניסיתי להחזיר הגדרות יצרן שוב, לנתק מהחשמל וכו', אבל שום דבר לא פועל - קצת מוזר לי שלפני שעה הכל פעל כמו שצריך וה-Firmware הרס משהו, אני די בטוח שאני מפספס משהו אבל לא ברור לי מהו. אשמח אם מישהו יוכל לעזור. תודה.
|