רועי ואני נפגשנו ביום שני לצלם יחד ועלינו על גג שממנו נשקף נוף למרכז תל אביב, לנווה צדק ויפו. באתר כזה לטלה יש אינספור אובייקטים מעניינים להתמקד ואלו רק כמה מהם. רוב הזמן היה מעונן, אבל לפעמים השמש ביצבצה. לכן חלק מהתמונות אפרפרות וחלק צבעוניות. גם למרחק היתה השפעה...
בזכות התמונה הראשונה נתתי לאשכול את השם. מראה הבנאים בעבודה הזכיר לי את השיר של נעמי שמר
2. דודים ומרפסות:
3. רעפים:
4. עורבים על רקע שכונת נווה צדק
5. העיר באפור (גם זה שיר שלה...)
כולן צולמו עם הביגמה, 2-4 ב500ממ, 1 ב137ממ, 5 ב313ממ.
צמצם 8 חוץ מהרעפים שצילמתי ב22 בשביל עומק שדה.
מהירות לפי התנאים, חצובה ושלט.
תודה לכולכם על התגובות
ליאור - מתוך הרגל אני משתמש בפונקציה web photo gallery בפוטושופ, שמשמשת אותי גם לאתר, כי היא יוצרת הכל לפי תבנית שהגדרתי. באתר בגלל הרקע השחור נראה לי שהמסגרת פחות נחוצה, אבל כאן אולי יותר. בכל מקרה אני אצור או אמצא לזה אקשן. יש המלצות?
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי לאורו נלך שמתחילה ב "אפשר לקבל הסבר על הפונ' הזו?"
היא נמצאת תחת file>automate>web photo gallery
אתה מגדיר שם תיקית מקור של תמונות מהן אתה רוצה ליצור גלריה ותיקית יעד אליה הגלריה תישמר.
אתה מגדיר סגנון וצבעים, גודל לתמונה, גודל לתמונות מוקטנות ויש גם אפשרות לחתימה בsecurity.
לאחר כל ההגדרות מאשרים והתוכנה יוצרת אוטומטית את כל עמודי הגלריה והתמונות בצורה נוחה שניתנת להעלאה לרשת, כמו הגלריות שנמצאות באתר שלי שבחתימה, או לפי סגנונות אחרים שניתן לבחור או ליצור.
1. ממש אהבתי את כמות האנשים העובדים במרץ, נותן תחושה של פעילות רבה בתמונה.
2. מגוון הצורות חביב, אבל לא מצאתי משהו מיוחד..
3. מאוד מיוחדת מבחינת צבעים וזוית!
4. עומק שדה מרשים, מניח שלא יכולת להתקרב עוד
5. "עירוניות" גבוהה וחיתוכים קשים לא מצאו חן בעיני..
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.
ב4 אכן כמו שכתבתי הייתי ב500ממ וזה המקסימום שיש לי (בנתיים )
ב5 הרעיון שלי היה לדחוס, להכניס יחד כמה "מונומנטים" תל אביבים שהם לא מאוד קרובים אבל במקרה יצאו מהזוית הזו בקו ראיה אחד.
אך לא מצאתי בצילומים שום אמירה אישית או מעורבות של הצלם פרט לתיעוד הכי פשוט שנעשה בתנאים היכולים להיות הרבה יותר נכונים מבחינת התוצאה הסופית,או במילים אחרות,בחירת תנאי תאורה שונים,מיקום אחר של הצלם,עיבוד מסויים לקבצים,היו משנים את התוצאה מן הקצה אל הקצה