לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-10-2008, 09:36
  onlytrue onlytrue אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.06.06
הודעות: 185
השיטה החדשה למלחמה בתאונות הדרכים

חשיפה: במשטרה נערכים לקיצוצים באגף התנועה

400 שוטרי תנועה יפוטרו, 71 ניידות ו-35 אופנועים יימכרו ותבוטל רכישת ערכות לבדיקת נהגים שיכורים – כך עולה מדוח פנימי של המשטרה שהגיע לידי מעריב וחושף את הקיצוצים שמתכנן האוצר בתקציב הבטיחות בדרכים. גורמים באוצר: הם לא הביאו תוצאות

אבי אשכנזי | 20/10/2008 7:35

דווקא כשברקע הקטל בכבישים נמשך וחרף העובדה כי בתוך שלושה ימים נהרגו לא פחות מחמישה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ, נערכת המשטרה לאפשרות של ביטול כחצי מהפעילות נגד עברייני התנועה. הסיבה: קיצוץ צפוי של שני שלישים מכח האדם. מסמך פנימי של המשטרה שהגיע לידי מעריב חושף כי במשטרה החלו בעבודת מטה נרחבת לביטול פעילות אגף התנועה של המשטרה, כולל יחידות רבות העוסקות בלחימה בתאונות הדרכים

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/800/706.html?hp=0&loc=1&tmp=3666
_____________________________________
אין זמן, צריך לעשות עכשיו, כל מה שבנינו ב 100 השנים האחרונות נמצא בסכנת השמדה, שואה לעולם לא עוד
" אהוד ברק - כל מה שרציתם לדעת (ומה שלא העזתם לשאול) - תקציר מתעדכן
הבלוג שלי: האמת לפעמים כואבת
---------------------------------------
גם אני משחק טריוויאן....

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://cry.travianteam.com/sig-2-en-2-il1_41309.gif]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 20-10-2008, 13:52
  לבני לבני אינו מחובר  
תחמושת בע"מ
 
חבר מתאריך: 09.03.04
הודעות: 27,747
כן, כמובן !...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי pompa שמתחילה ב "במקרה זה באוצר צודקים."

הרי המשטרה היא האשמה !
היא האשמה בענישה המגוכחת ...
היא האשמה בסחבת הבלתי אפשרית ובעומס על בתי המשפט...
היא האשמה שעבריינים עם עשרות הרשעות עדיין נוהגים כולל באוטובוסים ומשאיות...
וכמובן שהשוטרים שיפוטרו אשמים אחד אחד במדיניות האכיפה הכללית !

הכי קל והכי פשוט לא?

מזל שהחינוך מבית ומערכת המשפט יעילים כל כך שהרי בזכותם אנו חיים היום במדינה שהדבר ההכי קרוב אליה מבחינת איכות החיים זה אולי גן העדן !

תאמין לי שאם עברייני תנועה היו מורחקים מהכביש, מרצים ענשי מאסר או לחליפין זוכים בקנסות שיאלצו אותם למכור את הרכב כדי לממנם היית אתה ואותם פקידי אוצר רואים תוצאות...

הכי קל לבא בטענות אל הגוף החבוט וחסר השיניים שנקרא משטרה.

אגב - אתה (או פקידי האוצר המלומדים ) יכולים לכמת את כמות התאונות שנמנעה בשנה האחרונה ולו מהסיבה שנהגים הורידו רגל מהדוושה ולמשך חמש דקות נהגו על פי החוק ולו בגלל שחלפה לידם או נסעה מאחוריהם למספר רגעים ניידת משטרה?...

מעניין לא?...
ואולי זה נתון שיכל היה להיות משוקלל כחלק מ"התוצאות"?..
חבל רק שלעולם לא תוכל לדעת אותו !

אבל מה זה בעצם משנה....
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 20-10-2008, 16:33
  dodge dodge אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.08.07
הודעות: 283
יופי של אשכול
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי onlytrue שמתחילה ב "השיטה החדשה למלחמה בתאונות הדרכים"

אני כל כך שמח שהעלת אשכול בנושא הזה ובמקביל אבקש את דעתך.
אני נוהג די הרבה בכבישי אירופה וארה"ב . לא ראיתי פעם אחת שנהג ברכב אחר לא יתן זכות קדימה ולא ימנע , אני אגדיר זאת קצת חזק, ב-כ-ו-ח . כן ממש בכוח .
כמו אותו ילדון שקיבל את הרכב של אביו שחייב לטוס ב-120 בתוך העיר כאשר נערתו / חברתו יושבת לידו ומגחכת לתעוזתו של נהגה המקצועי (כבר שבועיים יש לו רישיון) והותיק .
או כמו בלונדית חתיכה היושבת ברכב מגלגלת תלתליה ולא תאפשר לך להשתלב בתנועה ל-פ-נ-י-ה .
ההפך היא תאיץ ברכבה .
למה לא רואה דברים כאלה ועוד עשרות דוגמאות אחרות של אדיבות וכבוד כלפי נוהגים / משתמשים בכביש .
נשבע לך, שהאיטלקים הידועים בכל אירופה בפראותם בכביש יודעים לוותר יותר מהישראלים .
וכל זאת ללא נוכחות מוגזמת של משטרה בכבישי אירופה .
מה דעתך ? זה רק חינוך ? אלו רק ערכים של התנהגות והתחשבות בזולת ? אז רד מהמשטרה .
לא מסוגל להבין למה הישראלים אוהבים "שוט" מעל לראשם במקום להתנהג כבני אדם .
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 21-10-2008, 03:23
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי dodge שמתחילה ב "יופי של אשכול"

אין ספק שמדובר בחינוך, ובאותו חינוך לנהגים ולשוטרים מלמעלה עד למטה.
תרבות הנהיגה בארץ מחפירה החל מחניה על מדרכות וחסימת מעבר (גם על ידי נכים דבר שלא ניתן למצוא באירופה או ארה"ב) וכלה בחוסר מתן זכות קדימה או נהיגה רשלנית בכבישים מהירים.
ברור שתאונות יש בכל מקום, אבל באופן יחסי ישראל מובילה בהרבה מאד פרמטרים.
אותו כשל חינוכי, וזה בעיקר חינוך במקרה של תרבות נהיגה או תרבות מוטורית בכלל (שאין פה), קיים גם אצל מקבלי ההחלטות שלא יודעים כיצד לאכוף את חוקי התנועה או יודעים ובכוונה מתעקשים על לייצר כסף.
הישראלי צריך שוט מעל ראשו, אבל לא מקבל אותו. הישראלי יודע שמדי פעם יש מלכודות לאיסוף כסף על ידי המשטרה, ושוטר שרוצה יכול תמיד למצוא ליקוי בנהיגה או ברכב ולייצר דו"ח.
אי אפשר להסיר את האשמה מהמשטרה ולהגיד "רד מהמשטרה" מאחר והיא היחידה האמונה על תאונות הדרכים, והעובדות מדברות בעד עצמן. ירידה בשנים האחרונות לעומת עליה בשנה האחרונה.
שנה שבא נוספו תקנים והשר מופז מחמיר בענישה וחוסר רחמים.
הנתון או ההשערה שהעלייה הקיצונית או אפילו מטורפת בהתתנהגות הנהג הישראלי, גרמה לכך שהמשטרה אכן תפקדה טוב בעזרת התקנים החדשים, אבל היו כל כך הרבה תאונות שהעלייה בתפקוד המשטרה נמחק על ידי עלייה קיצונית יותר במספר התאונות והנהיגה הפרועה מצד הנהג, יכול להתקיים, אבל מדובר על מבצ באמת קיצוני ומטורף, וחייבים מספרים מהשטח בשביל לטעון טענה כזו ולא באוויר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 21-10-2008, 05:13
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
חינוך מהבית
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי dodge שמתחילה ב "יופי של אשכול"

החברה בישראל אגרסיבית, כוחנית, גסה וחסרת משמעת עצמית או משמעת בכלל. כמו שיש לזה ביטוי ברחוב יהיה לזה ביטוי גם בכביש. אנשים יעדיפו לסכן את עצמם ואחרים רק כדי לא לצאת פרייארים ולמי שמוכן לוותר יתייחסו בזילזול ורוב הסיכויים שאם זו הגישה הכללית שלו לחיים בישראל שבאמת ידפקו אותו וידרסו אותו. בקליפורניה יתנו לך זכות קדימה בכביש מאותה סיבה שזרים יגידו לך שלום ברחוב ושאף אחד (בדרך כלל) לא ינסה לדחוף או לגנוב מקום בתור.
והכל מתחיל מהבית. להורים יותר קל להאשים את מערכת החינוך ולא את הדוגמא האישית (ולעיתים אפילו את ההנחיות הישירות שלהם). רק שים לב לכותבים בפורום בכלל ולאשכול הזה בפרט שמתלוננים על כך ששוטרים נותנים דו"חות ל"אזרחים הפשוטים" (שהם כמובן המעורבים במרבית התאונות).
כרגע, הסיכוי היחיד לשיפור הוא על ידי מדיניות מקל ומוט ברזל. ענישה קשה למי שנתפס ונוכחות מקסימלית של המשטרה.
ענישה קשה אין משמעה רק דו"חות יקרים יותר אלא גם ובעיקר אכיפה של תשלום הדו"חות, שלילת רישיון והחרמת רכבים לעברייני תנועה סידרתיים והשפעה של תיק עבירות התנועה של הנהג על גובה תעריף הביטוח שהוא משלם.
נוכחות מקסימלית של המשטרה משמעה לא רק ניידות (אין סיכוי שיהיה תקציב למספר ניידות מספיק בלאו הכי) אלא גם שוטרים רגליים (ושיהיו שוטרים רגילים, שוטרים מתנדבים, אנשי שירות לאומי, לא חשוב) שיהיו מוצבים בכל צומת מועדת לפורענות ובנקודות אסטרטגיות בכבישים עם ציוד לתעד עבירות תנועה+שוטרים רגליים שיציבו מחסומים אקראיים לבדיקת תוקף רשיונות ורמת אלכוהול של נוסעים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 21-10-2008, 17:15
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי eGod שמתחילה ב "עובדה?"

באיזה מקומות בעולם לא ראית צפיפות גבוהה מזו שבישראל ?
אני לא רוצה להכנס לפרוט של מקומות צפופים, אבל זו לא הנקודה. יש מקומות צפופים בהרבה מישראל, לא מגיע לנו פרס על נהיגה בצפיפות יוצאת דופן.
אין בארץ חינוך מוטורי מאחר ואין בארץ תקציב לכך.
אנשים בוגרים בגילאי ה 25 או 30 ומעלה, יכולים לזכור ביקור אחד באיזה מגרש תנועה עירוני, אם בכלל. ושרות במשמרות זהב בבית הספר היסודי סביב גיל 10-11.
זה נקרא חינוך מוטורי ?
אין בארץ חינוך לכיבוד הזולת, לכן תופעה של רכב נכה שחוסם לך את המדרכה, לא תראה באירופה, ולא בארה"ב וגם לא בטוח שבאסיה.
באסיה אתה יכול להשאיר את האופניים או אופנוע עם הקסדה עליהם ללא שרשרת ולחזור לרכב עליהם לאחר כמה שעות. בארץ יגנבו גם אותך אם תשען על עמוד יותר מדי זמן.
התופעות האלה הן תוצאה של חינוך, וחינוך לקוי, או למעשה חוסר חינוך שבא לרב מהבית.
אין בידי את המספרים, אבל גדולי מומחי הרכב בישראל טוענים כך, ואם אתה רוצה לטעון מעליהם, תאלץ אתה להביא את העובדות. וטענתך שאני מדבר ללא ביסוס איננה מספיקה בשביל לשלולל את דברי שנאמרו מעל גלי האתר והעיתונים היומיים והמקצועיים בתחום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 21-10-2008, 12:07
צלמית המשתמש של נוסטור
  משתמש זכר נוסטור נוסטור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.08
הודעות: 8,350
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי dodge שמתחילה ב "יופי של אשכול"

כי באירופה יש מודעות של לחזור הביתה בשלום,כמוך ראיתי את זה המון באירופה גם את אחוות הנהגים ואת תרבות הנהיגה אין זה אומר שאצלהם אין תאונות דרכים אבל ביחס לכמות הנהגים על הכביש זה מיזערי מאוד,אינני חושב שצריך להשוות בין תרבות נהיגה לחוסר תרבות נהיגה שיש כאן,כל אחד מלך על הכביש וזה לא ישתנה כול עוד אין חקיקות מחמירות כפליים כנגד עברייני תנועה.

ראיתי גם באוסטרליה את תרבות הנהיגה ושם רצים לעזור לנפגע תאונת דרכים מה שאצלינו לא תופס היום, כולם עוקפים רק להתחמק הגענו למצב של בושה וחרפה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 21-10-2008, 12:24
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
צריך לשנות את תפקידה של משטרת התנועה ממסחטת כספים לגורם מרתיע
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי onlytrue שמתחילה ב "השיטה החדשה למלחמה בתאונות הדרכים"

ואת זה ניתן לעשות בעיקר ע"י מתן עונשים מתאימים אך גם ע"י שינוי חלק מהמשימות אותן שוטרי התנועה בוחרים לקיים.

כאשר שוטרי תנועה מתחבאים מאוחרי עץ ליד מסלול בו כיוון הנסיעה היחידי בו הוא פניה ימינה ועוצרים אנשים ששכחו לאותת, הרי שאין בכך שום מניעת גורם העלול להוביל לתאונה (לדוגמא, בחוסר איתות במעבר בין נתיבים), או הצבת מגמונות מהירות בירידה, היכן שיש סיכוי שנהג מבלי לשים לב חצה במעט את המהירות המותרת, כל אלו לא עוזרים במאומה להורדת תאונות הדרכים.

במשטרה, כנראה, חושבים שהדרך להרואת כי משטרת התנועה עובדת כמו שצריך היא להציג כמות גדולה של תפיסות. זו טעות, ההישג הגדול ביותר שלהם צריך להיות ירידה בכמות התפיסות יחד עם ירידה בתאונות הדרכים, זה המדד לכך שהמערכת עובדת, שאנשים מודעים לכך שלא משתלם להם לעבור על חוקי התנועה.

אם יתנו קצת על מהירות מופרזת בס"ך 15,000 ש"ח, לדוגמא, רוב רובם של האנשים לא ירשו לעצמם לחרוג ולו בקמ"ש אחד מהמהירות המותרת.
_____________________________________
חברי כנסת ישרים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 21-10-2008, 19:06
  Hacham_Maimon Hacham_Maimon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.06
הודעות: 845
לצערנו משטרת התנועה היא לא יותר ממסחטת כסף
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי stoned שמתחילה ב "צריך לשנות את תפקידה של משטרת התנועה ממסחטת כספים לגורם מרתיע"

במקרה האחרון של מיטל אהרונסון ז"ל האמא התבטאה בצורה מאוד חריפה ונחרצת.
משטרת התנועה היא "גיבורה" על נהגים תמימים וגדלותה בעיקרת באמבושים בכבישים ובביצוע ביקורת רשיונות או "נביחה" ברמקול על נהג מזדמן שאולי ביצע עברה פעוטה.
עם הפושעים הגדולים לא מתעסקים- עובדה! תמיד כשיש תאונה קטלנית ומתברר שלנהג הפוגע יש 60 הרשעות כולם מצקצקים בלשונם וממשיכים הלאה.
אני חושש גם שבמקרה של אהרונסון דנן, המסוף המשטרתי הראה שנהג הרכב "מוכר למשטרה" ועם כאלה השוטרות לא רצו להתעסק. מצד שני, די סביר להניח שאדם נורמטיבי שהיה נלכד שם היה "מקבל את הדין" ולא היה בורח עם הרכב ומן הסתם התאונה היתה נמנעת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 21-10-2008, 19:24
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
מה זה "נהג תמים"?
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Hacham_Maimon שמתחילה ב "לצערנו משטרת התנועה היא לא יותר ממסחטת כסף"

נהג שביצע עבירת תנועה איננו "תמים". ההגיון מאחורי ה"אמבושים" כדבריך הוא שנהגים יחששו מכאלה ולכן ישמרו על החוק בכביש גם כשאינם רואים שוטר. זאת אסטרטגיה הגיונית (גם אם לא בהכרח יעילה במיוחד מסיבות פסיכולוגיות שלא אפרט כרגע) במצב שבו אין מספיק שוטרים להפגין נוכחות מאסיבית.
למשטרה אפשרויות פעולה מוגבלות נגד עברייני תנועה סידרתיים. שלילת רישיון לתקופות ממושכות וענישה כבדה הם בסמכות בתי המשפט בלבד. אכיפת שלילת הרישיון אף היא בעייתית שכן המשטרה לא יכולה לעקוב אחרי כל נהג בשלילה אלא לכל היותר היא תלכוד אותו כשהוא עושה תאונה (ואז זה מאוחר מדי) או בביקורת שיגרתית וגם אז מה שיעשה לאותו נהג הוא בסמכות בית המשפט ובית המשפט עדיין לא מחמיר דיו עם מי שנוהג בשלילה.
כלומר, עד שמספר השוטרים פר נהגים בישראל לא ישתווה למקובל בעולם, ועד שבתי המשפט (בעזרת שינויים בחוקי מדינת ישראל) יחמירו מאוד בענישה, אין לבוא בטענות מהסוג הזה למשטרה.
ועוד משהו: אם המשטרה הייתה "מסחטת כסף" כדבריך, לא היו כל כך הרבה מקרים שבהם השוטרים בישראל מוותרים לנהגים שאותם תפסו מבצעים עבירות. וההתנסות שלי גם מהצד האוכף וגם מהצד הנאכף היא שמוותרים יותר מאשר לא מוותרים. לטעמי, מוותרים יותר מדי.

נערך לאחרונה ע"י קגנס בתאריך 21-10-2008 בשעה 19:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 21-10-2008, 19:35
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "מה זה "נהג תמים"?"

אני חושש שאתה מגונן על המשטרה רק מעצם היותך מתנדב עבר שלה.
הביטוי מסחטת כסף הוא לא סתם המצאה של אזרחים מתוסכלים.
מלכודות משטרתיות קבועות, כמו בכניסה לאיילון בדרך ההלכה למשל, או בפנייה ימינה מנמיר לרוקח מתחת לגשר לכיוון גני התערוכה, ועוד הרבה מלכודות בתל אביב וברחבי הארץ, הו מסחטות כסף.
אין ספק שרכב שפונה שם ללא איתות, או מחוץ לנתיב הנסיעה, או משוחח בטלפון, או בכלל בלי רשיונות הן עבירות שמגיע עליהן עונש ברור.
אבל כאשר יודעים איפה המלכודת, מייד אחריה פוצחים בעבירות חמורות יותר שלהן אין מענה. ובכלל מתבצעות עבירות רבות ברחבי הכבישים אבל אם השוטרים פסיבים, הם לא ימצאו אותם אלא רק באופן אקראי ולא יזום.
דיברתי קודם על למראית עין, אז למראית עין, וזו הדעה הרווחת אצל כלל או רב הציבור, השוטרים מתעצלים מלנהל אכיפה פעילה, ומנהלים אכיפה פסיבית. מחכים שנהג עבריין יפול אצלהם ברשת, והם לא יוצאים לצוד אותו.
דווח לפני מספר שנים ששוטרים, מבעיות תקציב כמובן, יפסיקו לאכוף עבירות חניה בתוך הערים שבסמכותן. אז מספר כלי הרכב שחונים על מדרכות ומעברי חצייה עלה לאין שיעור.
רק מלספור את מספר האופנועים שנוסעים על המדרכות (ולא לצורך הגעה למקום חניה אלא כקיצור דרך) ילמד על חוסר האכיפה בערים.
ראיתי פעם שוטרת מתחת לדיזינגוף סנטר כורזת לנהגים שעמדו באדום לבן והפריעו לתנועה. ניגשתי אליה ושאלתי אותה האם היא סדרנית תנועה ולמה היא לא רושמת דוחות לנהגים. היא אמרה לי שאני צודק. כמובן שהיא לא יצאה מהרכב לרשום דוחות וכמובן שלמחרת באותה שעה היא הגיעה שוב לעשות סדר.
לא יודע אם זו עצלנות, או רשלנות, או הנחיות. המצב הוא שאתה יודע שמותר לך לחנות כמה דקות באמצע הכביש עד שיגיע שוטר ויודיע לך שזמנך עבר. סידור מצוין.
תאמין לי שאחרי דוח עסיסי, אותו נהג יחשוש לחנות שם שוב ויספר גם לחבריו על השוטר המניאק שנתן לו דוח כי הוא קפץ לרגע לתקן את הטלפון, או לקנות קפה ומאפה בבית הקפה הקרוב.
אין ספק שהתדמית של המשטרה במצב על הפנים, ולא כל האשמה על המשטרה. אבל המשטרה לא נראית ככזו שמנסה לשפר את חלקה בשיפור התדמית.
שוטר צריך לצאת מהרכב, להסביר באדיבות לנהג שאת העבירה הוא ביצע כבר, וזה שהוא מזיז את האוטו זה נחמד, אבל שיקח איתו את הדוח קודם וגם ישלם אותו בזמן אחרת רשיונו יעוכב בחידוש.
כאן לא בתי המשפט אשמים אלא השוטרים.
ודוגמאות כאלה יש אין ספור, שהשוטרים נראים כעצלנים וכמחפשים חיים קלים, ולא באמת קשה לשנות את הרושם הזה אם רוצים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 21-10-2008, 19:56
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
מי אמר שבר-און הוא קשקשן שלא עושה כלום.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי onlytrue שמתחילה ב "השיטה החדשה למלחמה בתאונות הדרכים"

הנה הוא דווקא עושה המון נזק.

שימו לב, מרבית הויכוחים באשכול זה עוסקים בתפקוד המשטרה, בדרכים הנכונות לאכיפת חוק, בתפקידה של משטרת התנועה וכיו"ב. אבל אף אחד כאן לא ממש חושב שבגלל הביקורת שיש לו או אין לו על תפקוד המשטרה, כדאי לסגור את ה"ביזנס" ה"לא רווחי " הזה. באוצר חושבים בדיוק ככה.

יכול להיות שהבעייה העיקרית בכבישים היא התשתית ולא האכיפה
,כל זאת ביחס הנוכחי שבין השקעה בתשתיות להשקעה במשטרת התנועה. כותב שורות אלה נוטה להסכים עם השקפה זו, יכול להיות שצריך לשנות דברים גם בתוך משטרת התנועה, אבל משרד האוצר לא בחר להוסיף תקציב חדש לתשתיות או להורות על רפורמה מתבקשת במשטרת התנועה, לא ולא. משרד האוצר קיצץ את אגף התנועה כמעט לחלוטין, מה שיאפשר כמעט אוטומטית לכל הפושעים, השיכורים והמטורללים לעבור על כל חוק תנועה אפשרי למרות שהכבישים יהיו סלולים ומשולטים היטב.

זה ממש מצחיק, כי בשנה הבאה, אחרי שכל השיכורים והמופרעים יסייעו במילוי בתי העלמין, יגיע שר האוצר למסקנה שהפתרונות התשתיתיים לא עזרו ויקצץ גם את ההשקה בתשתיות. מישהו יעשה סטטיסטיקה מיותר ויגיע למסקנה שרק השקעה בנסיעות למשרדי אוצר בחו"ל למטרות לימוד ההשקעות בתחבורה - היא שתצמצם את תאונות הדרכים.

זה מזכיר לי קטע מהסרט של הסימפסונים. כשהומר נוסע לאלסקה עם המשפחה, הוא מגיע לכביש גרוע עם עיקול חד במיוחד. במקום להתמודד עם הקושי הוא תולה על החלון הקדמי פוסטר פסטורלי של אלסקה, כך "הוקל לו". את התוצאות שלו ושלנו אתם יכולים לנחש.


_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:08

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר