
06-11-2008, 17:56
|
|
|
|
חבר מתאריך: 06.06.08
הודעות: 562
|
|
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי TabacMan
ניתוקים ממודם USB יכול לקרות מהמון דברים, חוסר חשמל מספיק במחשב אז המחשב מנתק את המודם למשל. את זה פותרים ע"י כניסה למנהל ההתקנים ואת לכל התקני USB נכנסים למאפיינים שלהם בלשונית האחרונה יש אפשרות של כיבוי לצריכת חשמל, מבטלים את זה וזה נפסק.
לגבי הפקודה שעשית, זה אומר שאין תקשורת בין המודם למחשב שלך באותו זמן שזה קורה (כנראה המודם מנותק או משהו).
דבר נוסף והכי טוב, קח מודם רשת מבזק זה הרבה יותר טוב. אין בעיות של חשמל עם מודם רשת.
ודבר אחרון, דבר עם בזק שיבדקו את הסנכרון שלך בכל הבית.
בהצלחה!
|
הכל טוב ויפה בתגובה שלך , אבל רק פרט קטן שטעית בו, ואני מאמין שצריך להסביר קצת יותר טוב
פינג לכתובת 10.0.0.138 ניתן לעשות רק במצב שיש לך מודם שמתחבר לכבל רשת , לא ל USB.
למודם מסוג USB - אין כתובת IP , הוא מזוהה במחשב כהתקן רגיל, לצורך העניין כמו מודם אנלוגי.
המלצה שלי היא לעבור למודם שמתחבר דרך כרטיס רשת למחשב במקום מודם USB קודם כל , התקן ה USB מאמץ את המעבד הרבה יותר מאשר חיבור דרך כרטיס רשת למודם, זה יכול לגרום מקסימום לתקיעות ,במקרה שלך ניתוקים יקרו רק אם יש לך מעבד ממש ממש חלש, כי הדרישות של מודם שכזה מהמעבד הן זניחות יחסית לכוח של המעבדים של היום.
בנוסף, לפני הכל הייתי ממליץ לך להתקשר ל 166 ( תמיכה של ADSL ) ולבקש מהם שיבדקו לך ערך שהם קוראים לו " נתוני קו " , יש סיכוי שהקו שלך לא תקין.
בנוסף - האם יש לך פילטרים בכל הנקודות טלפון בבית? , אם כן , נסה לנתק את כולם ולחבר רק את המודם לבד , עדיין אם יש לך ניתוקים , נסה להתחבר עם פילטר אחר \ ללא פילטר ( לצורך הבדיקה ).
יש סיכוי שהפילטר שלך תקול. ( זו גם תמיד יכולה להיות אפשרות ).
שורה תחתונה , לא אמרתי לך משהו שלא היו אומרים לך בבזק , אני מציע לך להתקשר קודם כל לתמיכה שלהם שיבדקו את הקו לפני שתמשיך הלאה.
בהצלחה , נחמד יהיה אם תעדכן מה קרה בסופו של דבר...
|