לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום לימודים. אנו מאחלים לכל הגולשים שנת לימודים מוצלחת חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > לימודים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 13-12-2008, 21:19
  AshKenAzi AshKenAzi אינו מחובר  

חבר מתאריך: 12.12.08
הודעות: 2
מחפש Essay שכתבתי באנגלית (רמה F).. תבדקו:

A Person Who I Admire

Rita is a perfect example of the saying:"You can't judge a book by its cover". The first impression she gives is bitterness, which can make you think she is unlovely person. Conversely, if you talk to her a deep conversation, you will find out how much wonderful person she is

I trully admire Rita espacially because she is a honest and integrity person. Furthermore she have always wanted the justice to be done. Two years ago she became extremely ill. She was needed to make an operation. Nevertheless, without giving up she decided to make the operation. The doctors were amazed due to the result afterwards. She has recovered completely. In addition she even said that she felt better than ever. 1

Since then, I think Rita is the bravest person I have ever known. The operation was completed and Rita wasn't having a good chance to survive. On account of the recovery, Rita was much more happier and contented. Moreover she have always said that life is a gift.

To sum up, Rita is the person who I admire the most. Even though she isn't perfect, I am cheerful and grateful that I met her. Because of her I'm much more confident and determined with every problem in life.

הערה: יש מקומות שחסר נק' בגלל הבעיה בכתיבה פה ... תבדקו אם יש טעויות... תודה רבה!

ועוד משהו... מה אני יכול לעשות בשביל לקצר את זה כי זה יותר מ-140 מילים...

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:42

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר