
03-05-2009, 12:12
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
שילמתי כסף טוב עבור שירות ואחריות וקיבלתי "תיקון ארוך מהרגיל" ואני בכיין?
אין לי רצון להיכנס לוויכוח שנובע מהבדלים בגישות. בוא נשאיר את זה ככה - כשאתה מקבל שירות גרוע אתה מעדיף לא להתבכיין ובמקום זה לקבל פיצוי. כשאני מקבל שירות גרוע אני מכניס את ספק השירות לרשימה השחורה אותה אני מחזיק עבור לקוחותיי (שמשום מה משלמים לי כסף עבור זירוז ושיפור הטיפול בהם, ולא להיפך).
אגב, לפני שאתה כותב משפטים כמו "כמה שטיות שבן אדם אחד יכול לדבר זה מדהים" נסה לזכור שיש אנשים שלא מתמוגגים במיוחד משירות שכתב עליו "לא רע", אחרי שהם שילמו כסף די טוב.
|