לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-06-2009, 16:05
צלמית המשתמש של stomer
  משתמש זכר stomer stomer אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.04.07
הודעות: 2,060
שאלה האם הרזולוציה אמיתית או לא? - במדפסת משולבת

שלום לכולם,

אני מתלבט אם לקנות מדפסת משולבת של HP דגם L7590.
ממה שהבנתי בקריאה באשכולות קודמים עדיף שלא לקנות אותה כי היא זולה והמחיר נמוך ביחס למה שמצפים ממנה, האם זה נכון גם למדפסת זו?

השאלה שיותר מעניינת אותי היא האם הרזולוציה שכותבים שיש לסורק שלה:
2400X2400 DPI.
מה זה אומר ביחס לאיכות הדפסה של 4800X1200.
אגב מפרסמים שיש לה איכות סריקה של 4800X2400 אבל נראה לי שזה איזה מאיץ דיגיטלי שלה ולא סריקה אופטית איכותית ברזולציה הזו.

בקיצור אני מחפש מדפסת איכותית שאוכל לסרוק איתה תמונות וגם להדפיס.
כמובן שהפונקציות הנוספות כמו כרטיס רשת, פקס קורא כרטיסים מסך הם ברמת בונוסים בלבד.

אשמח לעזרה.
תומר.
_____________________________________
תומר
תפעול מכשירים, סלולרי וגאדג'טים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 23-06-2009, 00:56
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי ארנבתול שמתחילה ב "תקשיב, אני סורק ומדפיס כבר 3..."

תראה, עצם ההכללה היא בעיניי טעות.
האם כל אלפי הדגמים שחברת HP הוציאה במהלך השנים היו לא טובים?
והאם כל הדגמים שהוציאו קנון ואפסון מאז ומעולם כן היו טובים?

כמו לכל חברה, יש דגמים מוצלחים יותר ויש דגמים מוצלחים פחות. יש לי ניסיון מאוד רחב עם מספר דגמים מעולים של HP שלמרות שהיו זולים יחסית, עובדים מעולה, כבר כמה שנים טובות, וחסכניים בדיו.
אצלי בבית עדין עובדת כמו חדשה המדפסת המשולבת PSC 1315 שנרכשה בזול מאוד לפני כ5 שנים.
במשרד, אצל ההורים, אצל שני חברים ולפחות בעוד 10 עסקים קטנים עדין עובדות מעולה מדפסות משולבות מדגם 5610 בעלות גיל ממוצע של כשנתיים וחצי. לא היתה תלונה אחת.
עם זאת, כמובן שיש גם היום דגמים, שלא הייתי ממליץ גם לאוייבי להתקרב אליהם.

מבחינת שירות, גם היה לי ניסיון מעולה (להפתעתי הגמורה) עם HP שאתה מוזמן לקרוא עליה בעוגן חוויות הקנייה. בעבר השרות של HP היה נוראי במקרה הטוב. כנראה שבשנה וחצי האחרונה, משהו מאוד טוב קרה שם, והם ברירת המחדל שלי כיום ברוב המקרים. אני לא פוסל חברות בגלל העבר. כל דגם צריך להבחן מחדש, ושירות צריך להבחן לפי המצב הנוכחי, ולא לפי מה שהיה לפני כמה שנים טובות.
_____________________________________
ירון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 23-06-2009, 07:26
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "תראה, עצם ההכללה היא בעיניי..."

"אני לא פוסל חברות בגלל העבר".

לדעתי, הגישה הזו בעייתית. היא בעצם "מכשירה" חברות שבעבר נתנו שירות זוועתי. כפועל יוצא, יש מי שמזניח את נושא האחריות והשירות היום, מתוך מחשבה שבעתיד הוא יוכל לתקן את הרושם.

מבחינתי, אם יצרן כלשהו זלזל בשוק הישראלי במשך שנים, הוא נמצא בנקודת פתיחה שלילית למדי, והשקעה מבחינתו תקדם אותו (בהתחלה) אל נקודת האפס, ולא יותר.

בעריכה - אגב, ה-5610 היא מוצר נחמד. קניתי אותו לאבא שלי והוא די מרוצה. מצד שני, נפח העבודה שלו מצומצם משמעותית אל מול הנפח שלי (LaserJet 3030 שהדפיסה עשרות אלפי דפים). אני זוכר שהייתי צריך לשלם עבור תוספת אחריות של שנתיים, לסה"כ שלוש שנים, ושהמוכר ברשת בה קניתי לא ידע (במשך 40 דקות) מהו הברקוד הרלוונטי. הוא ניסה לשכנע אותו שאין צורך בכך (עבור מוצר שעלה 3,000 ש"ח) ושיהיה בסדר. לו הייתי מקשיב לו, היתה לי משקולת חיננית ומעוצבת בבית.

נערך לאחרונה ע"י Rationalist בתאריך 23-06-2009 בשעה 07:28.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 23-06-2009, 11:41
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב ""אני לא פוסל חברות בגלל..."

הגישה של החרמת יצרנים בשל העבר, בעייתית בישראל. אם היינו באמת צריכים להחרים יצרנים בשל יחס מזלזל לשוק הישראלי היינו קונים מעט מאוד מוצרים, בכל תחום שהוא. מה עם כל אלפי החברות שהחרימו אותנו במשך שנים בשל החרם הערבי? לזה יותר קל לסלוח?
אגב, דיברו כאן על קנון בהקשר חיובי. אני מניח שמי שאמר זאת מעולם לא היה צריך להפעיל את האחריות הנפלאה של היבואן הרשמי "קרט" (למרות שאולי גם אצלם היתה התפתחות לטובה - אין לי מושג).
אני לא מכיר חברה שאני יכול לומר שלאורך שנים השירות שלה היה רק חיובי ללקוחות פרטיים. אנחנו חיים בישראל. החוקים קיימים, אף אחד לא אוכף אותם... אם יש חברות שכן נוהגות עכשיו כראוי, אני מנצל את זה, כל עוד זה אפשרי. אולי זה יתן את הפוש לחברות אחרות להשתפר גם כן. אחרת, איזה אינטרס יש להם להשתפר?
_____________________________________
ירון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 23-06-2009, 13:28
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "הגישה של החרמת יצרנים בשל..."

עדיין לא מסכים - כאשר חברה בוחרת במודע, לאורך שנים, לספק שירות שלאחר קנייה נחות, אני בוחר להתרחק ממנה, גם אם בתקופה של מצומצמת של חודשים היא עושה רושם חיובי כזה או אחר (ע"ע אקסלנט, שכל כמה שנים "רואה את האור" ומיד לאחר כל ההצהרות הבומבסטיות פושטת רגל).

אין לי רשימה מסודרת של כל אותן אלפי חברות אליהן אתה מתייחס. מה שכן יש לי, זו רשימה מצומצמת של חברות שדפקו אותי באופן אישי בלי בושה, ושמייד לאחר ששילמתי להן גילו את פרצופן האמיתי. במשך שנים HP היתה בראש הרשימה, ולא סתם - היא הובילה קו של התעלמות, ניתוק וחוסר אכפתיות, עד כדי ניכור הלקוח מהמוצר הנחות שלה.

כרגע, אני בשלי - אם מנכ"ל HP ידפוק מחר בדלת שלי וייבקש לתת לי שירות באופן אישי, בבית ובחינם, אחייך בנימוס ואשלח אותו לכל הרוחות. כאשר מישהו ייבקש המלצה, אדאג שיידע באיזו חברה מדובר.

אני מניח שאם אראה אוסף עקבי של תגובות חיוביות על החברה, דברים יישתנו. כרגע אני קורא רק תלונות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:37

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר