לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-06-2009, 11:15
  Dragonion Dragonion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.08.08
הודעות: 310
OpenGL Vertex Arrays

טוב, הפעם יש לי שאלה די קשה.

שמשתמשים בVertex Arrays בשביל לצייר בOpenGL, יש שתי אפשרויות: Indices ובלי Indices.

Indices אומר שאתה מביא גם מערכים של מידע (Vertices, Normals, Texure Coordinates), וגם עוד מערך של מספרים שאומר "לך לאינדקס שכתוב פה בכל המערכים האחרים".

בכל, מקרה, כל זה טוב ויפה במידה ולכל vertex יש Normal אחד וTexCoord אחד.
אבל ברגע שיש יותר (יש את זה בכמעט כל מודל שיותר מסובך ממשטח מרובע), אין לי מושג מה אני אמור לעשות.
לVertex אחד יכולים להיות כמה TexCoords לדוגמא - אחד לכל polygon שהvertex הזה שייך לו.

הנה דוגמא פשוטה (הקוד שלה למטה)


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i293.photobucket.com/albums/mm66/wolfscaptain/VBOIndices.jpg]


קוד PHP:
 float Vertices[] =
    {
        -
1,+1,+0// left top
        
+1,+1,+0// right top
        
+0,+1,+0// middle top
        
+0,-1,+0// middle bottom
        
+1,-1,+0// right bottom
        
-1,-1,+0  // left buttom
    
};
    
    
float Normals[] =
    {
        -
1,+1,+0// left top
        
+1,+1,+0// right top
        
+0,+1,+0// middle top
        
+0,-1,+0// middle bottom
        
+1,-1,+0// right bottom
        
-1,-1,+0  // left bottom
    
};
    
    
float TexCoords[] = 
    {
        
0,1,    // left-top corner
        
1,1,    // right-top corner
        
1,0,    // right-bottom corner
        
0,0     // left-bottom corner
    
};
    
    
unsigned int VertexIndices[] = 
    {
        
0,5,3// A
        
0,2,3// B
        
1,4,3// C
        
1,2,3  // D
    
};
    
unsigned int NormalIndices[] = 
    {
        
0,5,3// A
        
0,2,3// B
        
1,4,3// C
        
1,2,3  // D
    
};
    
    
unsigned int TexCoordIndices[] = 
    {
        
0,1,3// A
        
1,2,3// B
        
0,1,3// C
        
1,2,3  // D
    
}; 


נערך לאחרונה ע"י Dragonion בתאריך 30-06-2009 בשעה 11:20.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:46

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר