לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-08-2009, 15:44
  dorratz dorratz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.10.03
הודעות: 778
חיל האוויר בוחן התקנת מערכת ריחוף במסוקי הינשוף

פיילוט להתקנת מערכת שתאפשר ריחוף במסוקי ינשוף יוצא לדרך בחיל האוויר. המערכת המשוכללת תאפשר טיסה חלקה מעל פני הים ונחיתה בטוחה גם בשטחים מאובקים


http://dover.idf.il/IDF/News_Channe...na/09/31/07.htm




האם גם מסוקי הינשוף של חיל האוויר יוכלו לרחף? המערכת המשוכללת המאפשרת למסוק לטוס בצורה ישרה ומדויקת מעל פני הים, ולנחות בבטחה בשטח מאובק, מפותחת בימים אלה בחיל האוויר. פיילוט ראשון יחל כבר בעוד שנה ועלותו מוערכת בכ-600 אלף דולר.

הפיכת הינשופים ל"מרחפים" תיעשה בזכות מערכת שפותחה על-ידי חברת די-אר-אס שאחראית על פיתוח מערכת דומה עבור חיל האוויר הקוריאני. אחרי התקנת המערכת מתכננים בחיל להרכיב חיישן ניווט מתקדם שלא היה קיים בינשופים עד כה, זאת מכיוון שמערכת הניווט הקיימת לא טובה מספיק.

"ריחוף" היא יכולת המאפשרת למסוק לשמור על דרכו באוויר במהלך טיסה באופן אוטומטי וללא הפרעות, גם כאשר המתאר בו טס המסוק מורכב וקשה כמו למשל בטיסה מעל הים. "היכולת הזו מודדת את מרחק המסוק מן הקרקע או מהים באופן רצוף ומודדת את תנודות המסוק", הסביר קמ"ד בקרת טיסה בחיל האוויר, סרן תומר. "אם יש הפרעה בטיסה המערכת מתקנת אותה ומחזירה את המסוק לנקודה בה הוא אמור להיות על מנת שיוכל לטוס בבטחה לכיוונו". לדברי סרן תומר, בנחיתה באבק הטייס לא רואה כמעט דבר, עובדה העלולה לסכן את נחיתתו ולגרום לפגיעה. המערכת החדשה כוללת אופציה לנחיתה אוטומטית, הטייס יקבע נקודת נחיתה והמסוק ירד באיטיות מטה, גם אם תנאי הראות קשים מאוד.

יכולת ריחוף קיימת כיום כבר במספר מסוקי יסעור של חיל האוויר ועד סוף שנת 2011 תסתיים התקנת המערכת המשופרת במסוקים אלה. "המערכת אומנם לא נותנת פיתרון במאה אחוז", ציין סרן תומר, "אך היא בהחלט משפרת מאוד את המצב הקיים היום".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 22-08-2009, 20:31
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי עידו גנוט שמתחילה ב "א. ניקוי שטח לפני נחיתה זה רק..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי עידו גנוט
א. ניקוי שטח לפני נחיתה זה רק כשאתה נוחת במקום שבו כבר יש חיילים שלך שניקו - מי אמר שזה המצב כשאני מנחית כוחות?

ב. לגבי אמר"ל - לא בטוח כלל שאפשר לראות איתו בזנ"ט מ30 מ' כשאתה בדיוק מעליו.

ג. לגבי מטרה קורנת - תפעיל את הציוד כשאתה מרחף מעל מטרה לדקה או שתיים ושהוא יהיה מכוון כלפי מטה - במצב כזה הכלי בכל מקרה חשוף מאד ועניין ה"קורנות" לא משמעותי לדעתי

א.ניקוי שטח זה ביטוי שמשמעו לא ניקוי פיזי של השטח (למעט במקרים מיוחדים), אלא מעבר מעל השטח ובחינה אם הוא נקי ממכשולים.
ב. אתה אמור לבצע את זה לא כשאתה ממש מעל השטח אלא מלפניו מאחורי או מצדדיו...
ג. מסכים לגבי מערכות קורנות.
_____________________________________
Nehemia Greshuni Photography NGPhoto.biz

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 22-08-2009, 21:14
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
ומידע על המערכת עצמה:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "חיל האוויר בוחן התקנת מערכת ריחוף במסוקי הינשוף"

נראה לי שיש שגיאות התנסחות בהסברים שלי, אז בואו ניתן לחברה עצמה לדבר..:
http://www.drs.com/Products/AltitudeHoldHover.aspx

http://www.thefreelibrary.com/DRS+T......-a0113761875

פטנט שעוסק ב-Helicopter blind landing and hover system - אני לא יודע האם הוא של DRS:
http://www.freepatentsonline.com/3934250.html

ועוד קצת מידע:
New attitude hold and hover stabilization system for CSAR/SOF MH-53

MTC Technologies, Inc has announced that its wholly-owned subsidiary Modern Technologies Corp. has been selected by the U.S. Air Force Special Operations Command to accomplish a US$5.6 million programme to produce and install an Altitude Hold and Hover Stabilisation (AHHS) system on MH-53M helicopters. The effort it projected to take two and a half years.

MTC, a prime contractor for the proposed work, is awarding a subcontract to DRS Engineering Development Labs, Inc. (EDL) of Dayton, Ohio to provide the system electronics and interfaces.

Initially delivered to service in 1966, the MH-53 is the largest and most powerful helicopter in the Special Operations Forces (SOF) inventory.

Although the MH-53 serves in multiple roles, primary missions include insertion of special operations soldiers through heavily defended airspace at night and during adverse weather condition as well as life saving combat search and rescue sorties.
(Combat SAR is now becoming known as ‘Personnel Recovery’.)

MTCT provides technical and management services to the Federal Government and says it employs approximately 1,100 people in 20 locations.

מתוך:
http://www.air-rescuetek.com/sarn6.htm
_____________________________________
Nehemia Greshuni Photography NGPhoto.biz

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:34

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר