לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 30-08-2009, 12:08
  robi90 robi90 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.07.09
הודעות: 74
מדריך ל health bar:
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי ToGo שמתחילה ב "[QUOTE=robi90]במקום לעשות..."

טוב חברים.. במדריך הזה ניצור בר חיים, אז בוא נתחיל:

דבר ראשון נפתח את מסמך הפלאש.
ניצור תיבת טקסט דינמית ונכתוב ב life :var.
בפריים הראשון נכתוב:
קוד:
stop(); life=100

כאן אמרנו לפריים לעצור והגדרנו משתנה life שווה 100 - כאילו שהחיים של הדמות שווים ל 100.
לאחר מכן נצייר מלבן, ובתוך ה - instance תתכתבו: lifebar. וניתן לו את הפקודה הבאה:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { _root.lifebar._width = _root.life; if (_root.life<=0) { _root.gotoAndStop(2); } }

אוקי..
בשורה השנייה אני אנחנו מגדירים שהאורך של: בר החיים שווה לאורך של החיים שזה מאה.
אחר כך אנו כותבים תנאי שכאשר החיים שווים או פחות מ - 0, אנחנו נעבור לפריים השני בו כתוב game over.
אוקי..
עכשיו ניצור מוביקליפ זה לא משנה איזה: עיגול, בלון, מפלצת וכו', אז ניצור מוביקליפ על ידי לחיצה על f8 או: modify ואז: convert to symbol. תכתבו בתוך ה - man :instance.
ותנו לו את הקוד:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ _x=_x+15; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ _x=_x-15; } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ _y=_y+15; } if(Key.isDown(Key.UP)){ _y=_y-15; } }

טוב את זה אין לי כוח להסביר הקוד הזה פשוט תזוזה של המוביקליפ עם החיצים.
אוקי..
עכשיו תציירו משהו שכשאר יגעו בו ירדו חיים לדמות שלנו, אני ציירתי ריבוע זה לא משנה כול אחד ומה שהוא רוצה. תהפכו אותו למוביקליפ ותנו לו את הקוד הבא:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { if(_root.man.hitTest(this)){ _root.life-=5; } }

הקוד אומר שכאשר מה שציירתם נוגע בדמות הערך של החיים ירד וכך גם האורך של בר החיים.
אוקי..
עכשיו ניצור פריים חדש ונכתוב שם game over ונכתוב בפריים את הפקודה:
קוד:
stop();

מי שרוצה יכול גם לשים כפתור של try again.
אוקי..
התוצאה: https://2009-uploaded.fresh.co.il/2...30/95222818.swf
קובץ המקור:https://2009-uploaded.fresh.co.il/2...30/85265019.fla
קרדיט לי על המדריך אין לעתיק!!
-ROBI90- -DAINO-
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 30-08-2009, 16:29
  robi90 robi90 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.07.09
הודעות: 74
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי robi90 שמתחילה ב "מדריך ל health bar:"

טוב חברים.. במדריך הזה ניצור בר חיים, אז בוא נתחיל:

דבר ראשון נפתח את מסמך הפלאש.
ניצור תיבת טקסט דינמית ונכתוב ב life :var.
בפריים הראשון נכתוב:
קוד:
stop(); life=100 var isTouching:Boolean = false;

כאן אמרנו לפריים לעצור והגדרנו משתנה life שווה 100 - כאילו שהחיים של הדמות שווים ל 100.
המשתנה השני שהגדרנו בפריים הראשון יכול לקבל רק אחד משני ערכים - true או false, ועבור המשחק המשמעות היא:
אם העיגול נוגע במלבן, תן לו ערך true.
אם העיגול לא נוגע במלבן, תן לו ערך false.
לאחר מכן נצייר מלבן (בר החיים), ונהפוך אותו למוביקליפ. בתוך ה - instance של המלבן תתכתבו: lifebar.
וניתן לו את הפקודה הבאה:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { _root.lifebar._width = _root.life; if (_root.life<=0) { _root.gotoAndStop(2); } }

אוקי..
בשורה השנייה אנחנו מגדירים שהאורך של בר החיים שווה לאורך של החיים שזה מאה.
אחר כך אנו כותבים תנאי שכאשר החיים שווים או פחות מ - 0, אנחנו נעבור לפריים השני בו כתוב game over.
אוקי..
עכשיו ניצור מוביקליפ זה לא משנה איזה: עיגול, בלון, מפלצת וכו', אז ניצור מוביקליפ על ידי לחיצה על f8 או: modify ואז: convert to symbol. תכתבו בתוך ה - man :instance.
ותנו לו את הקוד:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ _x=_x+15; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ _x=_x-15; } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ _y=_y+15; } if(Key.isDown(Key.UP)){ _y=_y-15; } }

טוב את זה אין לי כוח להסביר הקוד הזה פשוט תזוזה של המוביקליפ עם החיצים.
אוקי..
לאחר מכן נצייר מפלצת, או כול דבר אחר שאנחנו רוצים שכשאר הדמות שלנו נוגעת בו יורדים חיים לדמות (אני ציירתי מלבן), ונהפוך אותו למוביקליפ.
ותנו לו את הקוד הבא:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { if(_root.man.hitTest(this) && !_root.isTouching){ _root.life-=5; _root.isTouching = true; } if(!_root.man.hitTest(this) && _root.isTouching) _root.isTouching = false; }

בשורת if הראשונה הוא בודק אם העיגול נוגע במלבן. רק אם הם נוגעים ורק אם הערך של isTouching הוא false (כלומר עד עכשיו העיגול לא נגע במלבן), אז תוריד חיים, ותשנה את הערך של isTouching ל-true, כי עכשיו הם כבר נוגעים. זה גם מונע מהחיים להמשיך לרדת.
שורת ה-if השניה מחזירה ל-isTouching את הערך false במידה ואין מגע בין העיגול למלבן.
אוקי..
עכשיו ניצור פריים חדש ונכתוב שם game over ונכתוב בפריים את הפקודה:
קוד:
stop();

מי שרוצה יכול גם לשים כפתור של try again.
אוקי..
התוצאה: http://www.swfcabin.com/open/1251636954
קובץ המקור: http://rapidshare.com/files/2734216...______.fla.html
קרדיט לי על המדריך אין לעתיק!!
-ROBI90- -DAINO-
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:28

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר