05-09-2009, 23:15
|
מיכאל מס. סא"ל (מיל.), אוצר מוזיאון יד לשריון בלטרון. מומחה לרק"ם ובעיקר טנקים
|
|
חבר מתאריך: 26.01.02
הודעות: 1,389
|
|
מבחן דרך למרכבה - בלייזר 5.9.09
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3770903,00.html
ואל תתחילו לחפש טעויות, כי הסגנון המדהים של הכתיבה וחוסר הדיוק פשוט גורמים לי להתגעגע לשקיות ההקאה במטוסי הנוסעים...
להלן: (דוגמית)
בסימן 4, על האלקטרוניקה והדיגיטציה שלה, שוררת אווירת ניכור קלה עד בינונית. היא כמעט מתוחכמת מדי: את הטעינה הידנית החליפה מערכת אוטומטית, וגם מקלעי הגג כבר לא דורשים מגע אנושי, כך שלרגע נדמה שהשאירו ****מנועV12 בנפח של קצת יותר מ־28,000 סמ"ק הופך את המנוע הזה לגדול ביותר שבחנו אי פעם. ולמרות הנתונים האלה, אין מנוס מהתחושה שהוא קצת קטן על השלדה והמרכב. הוא אמנם יכול להביא את ה־75 טונות פלוס המזוודים של הסימן 3 למהירות של יותר מ־60 קמ"ש, אבל תצטרכו לוח שנה כדי למדוד כמה זמן זה לוקח לו. חוץ מזה הוא לא מווברץ יותר מדי, כוח מגיע באופן רציף ולינארי, והוא שימושי כבר מסל"ד תלת־ספרתי. נכון שהוא מעט רועש בתא הנהג, אבל נראה אתכם מצליחים להחריש 1,500 כ"ס.
בה את הטען־קשר רק בשביל הכיף. אבל גם המון כיף לא השאירו לו אחרי שביטלו לו את החור ההוא בגג (מינוח מקצועי), והוא נאלץ להיצמד בזמן הנסיעה לקיר הפנימי, עם נוף לקיר ממול.
נערך לאחרונה ע"י סירפד בתאריך 06-09-2009 בשעה 20:36.
|