לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 10-10-2009, 16:43
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "בהנחה וזה המקרה המדובר (לא רואה סיבה שלא)...."

על פי הדיווחים שהתקבלו עד כה,כנראה מדובר על תמרון חריף מידי שביצעו הטייסים,שעבר מגבלת זוית ההתקפה המותרת וגרם למטוס להזדקר,להתהפך ולצלול לקרקע.

המיג 23 הוא מטוס מאוד רגיש ולא סלחן בזויות התקפה גבוהות,וכל מעבר מגבלה ולו הקטן ביותר גורם ולהזדקרות ולאובדן יציבות במישור הגילגול. (הפלת כנף חריפה).

לפי איך שזה נראה בסרטון,נראה שזה מה שקרה.
לטייסים לא היה שום סיכוי להחלץ.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 10-10-2009, 17:13
  yaari yaari אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 5,690
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "על פי הדיווחים שהתקבלו עד..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי גיל חזקיה
על פי הדיווחים שהתקבלו עד כה,כנראה מדובר על תמרון חריף מידי שביצעו הטייסים,שעבר מגבלת זוית ההתקפה המותרת וגרם למטוס להזדקר,להתהפך ולצלול לקרקע.

המיג 23 הוא מטוס מאוד רגיש ולא סלחן בזויות התקפה גבוהות,וכל מעבר מגבלה ולו הקטן ביותר גורם ולהזדקרות ולאובדן יציבות במישור הגילגול. (הפלת כנף חריפה).

לפי איך שזה נראה בסרטון,נראה שזה מה שקרה.
לטייסים לא היה שום סיכוי להחלץ.

לפי מה שאני רואה בסרטון אין מדובר בהזדקרות. המהירות נשמרת מאוד גבוהה ומתחיל תמרון של פניה שמאלית חזקה וצלילה כלפי צד שמאל מטה (בדומה לטיסה לאיסוף מהירות לקראת ביצוע לופ). יתכן שמדובר באיבוד התמצאות כתוצאה מהג'י הגבוה (בלק אאוט או אף חמור מכך) ולכן במקום להמשיך בפניה, המטוס ממשיך לגלגל לעבר צלילה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:16

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר