![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
17-01-2010, 23:42
|
![צלמית המשתמש של stomer](image.php?u=115309&dateline=1242561825) |
|
|
חבר מתאריך: 10.04.07
הודעות: 2,060
|
|
לרוב הנציג שירות לא באמת יודע מה מקור הבעיה.
אם היה יודע => היה פותר אותה במידה והיה יכול.
ולכן התפקיד של הטכנאי הוא לזהות את מקור הבעיה, ובמידת הצורך לחייב את הלקוח...
קח לדוגמא את מקרי "נזקי לחות ומים" למיניהם...
ולגבי מה ש eranif אמר - אם הנציג יחליט, לזכות, שיזכה.
ברגע שאתה מכניס אצלם מכשיר למעבדה, אתה , לרוב, חותם על מסמך שמחייב אותך לשלם מינימום מסויים.
אם אתה מחליט להכניס ולהתווכח איתם, בעזרת
ציטוט:
כוח רצון ויכולת לעמוד על שלך
|
אז בכיף.
כל אחד והגישה שלו.
|