
13-02-2010, 12:47
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.01.10
הודעות: 1,442
|
|
|
טויוטהגייט:עובדים לשעבר של המנהל לבטיחות בדרכים בארה"ב הביאו לסגירתן של חקירות נגדה
ציטוט:
|
יצרנית כלי הרכב טויוטה, אשר מתמודדת כיום עם חקירות בנוגע לתקלות החמורות שהתגלו במכוניותיה, הביאה בעבר לסגירתן של לפחות ארבע חקירות של תופעת ההאצה הפתאומית, לאחר ששכרה את שירותיהם של רגולטורים לשעבר. הרגולטורים לשעבר סייעו לטויוטה להימנע מהחזרת מכוניותיה לתיקון, ומחשיפת התקלות, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג, על פי מסמכי בית המשפט. על פי בית המשפט, כריסטופר טינטו, סגן נשיא לענייני רגולציה במשרדי טויוטה בוושינגטון, וכריסטופר סנטוצ'י, אשר עובד תחת טינטו, סייעו לשכנע את מנהל הבטיחות בדרכים האמריקאי (NHTSA) לסגור חקירות שנערכו ב-2002-2003 בנוגע לתקלות במכוניות מדגמי קאמרי וסולרה. טינטו וסנטוצ'י הצטרפו לטויוטה ב-1994 וב-2003, בהתאמה, מיד לאחר עבודתם ב-NHTSA. בעדות שנתן במישיגן, סנטוצ'י סיפר כי החברה דנה עם ה-NHTSA בהגבלת החקירות של תלונות על האצה בלתי מתוכננת רק למקרים שארכו יותר משנייה. בין 2003 ל-2010 פתח ה-NHTSA שמונה חקירות בנוגע להאצה בלתי מתוכננת במכוניות טויוטה, לפי קבוצת המחקר .Safety Research & Strategies Inc. שלוש מתוך החקירות האלה הסתיימו בקריאה לתיקונן של מכוניות בשל תקלה בשטיחוני הרצפה. חמש האחרות נסגרו, לאחר שה-NHTSA לא מצא ראיות מספקות לתקלה. בארבע מתוך חמש החקירות שנסגרו, היו אלה טינטו וסנטוצ'י שייצגו את טויוטה מול ה-NHTSA
|
להמשך הכתבה: http://www.themarker.com/tmc/articl...d=rd20100213_01
|