13-07-2010, 21:38
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "מפתיע - מילה טובה לשרות האינטרנט של הוט ונטוויזן."
היה לך מזל, הרי ברור שהרמה הכללית של השירות שלהם (ושל יס, ושל חברות הסלולר) היא בקרשים.
והאמת, זה לא מפליא אותי.
בתור אחד שהיה ראש צוות באחד המוקדים הטלפונים של חברת תקשורת גדולה, אני יכול לומר שאי אפשר לצפות ליותר.
גיוס הנציגים מתבצע על בסיס יומיומי במסות גדולות, כך גם פרישתם של נציגים אחרים. השכר הוא שכר מינימום (בקושי) ותנאי העבודה לא קלים בכלל; מדובר בדרך כלל במשמרות של 9 שעות עם חצי שעה הפסקה כפי שמעוגן בחוק. (בהשוואה להייטק, לצורך העניין, שם עבדתי יותר שעות אך פחות אינטנסיבי ולא כשיושבים לך על הראש).
אנסה להימנע מהכללות, אבל בגדול, החומר האנושי של רוב הנציגים (בחברה שאני עבדתי בה) הוא לא מהאיכותי בארץ...
וכל זה מבלי להזכיר בכלל שלרוב מדובר באנשים ללא זיקה זעירה לטכנולוגיה, אינטרנט, טלויזיה וכו' - ומצפים מהם להיות טכנאי-כל תוך קורס בזיוני של שבועיים (שאותו, בד"כ, מעביר אחד עם נסיון דומה).
מיותר לציין שמספר הנציגים במשמרת היה לא פרופורציונלי למספר השיחות (בעיקר בשעות העומס בהן היו גם 100 שיחות בהמתנה).
התגמולים זעומים, השעות קשות, השכר לא משתלם, ההכשרה בזיונית....
לא פלא שהשירות ככה נראה.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י Shai בתאריך 13-07-2010 בשעה 21:51.
|