לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-07-2010, 20:29
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
מפתיע - מילה טובה לשרות האינטרנט של הוט ונטוויזן.

כל כך התרגלתי להתאכזב מהם ולהתעצבן על השרות הלקוי, (שהיה חלק מהסיבה שבגללה ניתקתי את הטלוויזיה בכבלים) שמה שקרה היום ממש הפתיע אותי.

היום הייתה לי תקלת גלישה. האינטרנט היה איטי להחריד וגם נתקע מדי כמה דקות. מכיוון שבחלק מהמקרים, האינטרנט כן עלה - הנחתי שמדובר בתקלת ספק והתקשרתי לנטוויזן. השתלשלות העניינים להלן

7:30 - אני מתקשר לנטוויזן - על הקו יש התרעה "זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל". כעבור קצת פחות מרבע שעה - השגתי אותם. (לא אסון טוטאלי) איש התמיכה היה מאוד נחמד, איתר את התקלה במהירות (אני שולח פינג וחלק ניכר מהמידע לא חוזר) והפנה אותי ישירות לשרות הלקוחות של הוט - תוך שהוא אומר "בטח תחכה גם כאן 10 דקות, אבל חסכתי לך המתנה יותר ארוכה).

7:50 (בערך) - אני שומע את נעימת ההמתנה של הוט על הקו. תוך דקה - מקסין מהוט עונה לי. השאלה הראשונה שלה - מה שלומך. מנומסת בהחלט. היא אומרת לי לנתק את הכבל רשת ולחבר אותו שוב. אני מנסה לגלוש שוב ועדיין - הגלישה מקרטעת. היא בודקת את נתוני הגלישה שלי והיא מודה מיד שאינם טובים. היא מבקשת ממני להמתין כי היא רוצה לסדר לי טכנאי למחר - אני (כבר מאוד מופתע) אומר "בבקשה". היא חוזרת אליי עם שאלה - אם טכנאי יוכל להגיע אליי בין 9 ל -11 היום - אני עונה שכן!!! ומודה לה על הטיפול מקרב לב

8:00 - אני אוכל ארוחת ערב, משוחח עם אחותי, שגרה

8:45 - הבחור מנטוויזן חוזר אליי ושואל איך הסתדר עם הוט - אני אומר לו שהכל בסדר ולמעשה טכנאי אמור להגיע אליי עוד הערב. הוא מציע לי לא לשחרר את הטכנאי לפני שאני מוודא שהוא טיפל בתקלה. אני - הכנתי לו אזיקים אל תדאג. אני מודה לו.

9:05 (בערך) הטכנאי מגיע - מאתר מיד את התקלה במודם, שולף מודם חדש, מחליף , מקנפג . אולי 10 דקות חלפו.

9:15 - הכל עובד - אני מודה לטכנאי ונפרד ממנו לשלום.

אני צובט את עצמי לבדוק שאני לא חולם. שללתי גם את האפשרות שאני בחו"ל , כולם היו נחמדים ודיברו עברית. לדעתי זה השרות הטוב ביותר שקיבלתי מחברת אינטרנט עד היום והדברים נכונים גם לגבי הספק וגם לגבי התשתית. כל הכבוד!
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 12-07-2010, 21:00
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "מפתיע - מילה טובה לשרות האינטרנט של הוט ונטוויזן."

לפני כמעט שנתיים הצטרפתי לחבילת באנדל של 012 והוט, יצאתי מנקודת הנחה שיהיו לי כמה מלחמות עם הוט אבל אין ברירה, זה מה שאני יכול להרשות לעצמי מבחינת מחיר.

הופתעתי שדווקא כל המאבקים שלי היו עם 012, הוט תמיד היו בסדר.
ההתקנה לא הלכה חלק, כמה מודמים היו דפוקים והטכנאי היה אצלי יותר משעה, אבל השירות היה בסדר גמור והוא לא יצא עד שלא הותקן אצלי מודם תקין. רצה המזל והמודם נהרס אחרי כמה שעות, עוד באותו יום היה אצלי טכנאי שהחליף אותו.
אחרי זה שנה לא דיברתי איתם, רק שעברתי דירה קראתי לטכנאי שיתקין לי את המודם בדירה החדשה, הם הגיעו כשקראתי להם, המודם לא עבד אבל הוא מיד החליף ומאז הכל בסדר.

סך הכל שרמת השירות היא טובה אז קל יותר לסלוח על תקלות וטעויות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 13-07-2010, 21:38
צלמית המשתמש של Shai
  Shai Shai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "מפתיע - מילה טובה לשרות האינטרנט של הוט ונטוויזן."

היה לך מזל, הרי ברור שהרמה הכללית של השירות שלהם (ושל יס, ושל חברות הסלולר) היא בקרשים.

והאמת, זה לא מפליא אותי.
בתור אחד שהיה ראש צוות באחד המוקדים הטלפונים של חברת תקשורת גדולה, אני יכול לומר שאי אפשר לצפות ליותר.
גיוס הנציגים מתבצע על בסיס יומיומי במסות גדולות, כך גם פרישתם של נציגים אחרים. השכר הוא שכר מינימום (בקושי) ותנאי העבודה לא קלים בכלל; מדובר בדרך כלל במשמרות של 9 שעות עם חצי שעה הפסקה כפי שמעוגן בחוק. (בהשוואה להייטק, לצורך העניין, שם עבדתי יותר שעות אך פחות אינטנסיבי ולא כשיושבים לך על הראש).
אנסה להימנע מהכללות, אבל בגדול, החומר האנושי של רוב הנציגים (בחברה שאני עבדתי בה) הוא לא מהאיכותי בארץ...
וכל זה מבלי להזכיר בכלל שלרוב מדובר באנשים ללא זיקה זעירה לטכנולוגיה, אינטרנט, טלויזיה וכו' - ומצפים מהם להיות טכנאי-כל תוך קורס בזיוני של שבועיים (שאותו, בד"כ, מעביר אחד עם נסיון דומה).
מיותר לציין שמספר הנציגים במשמרת היה לא פרופורציונלי למספר השיחות (בעיקר בשעות העומס בהן היו גם 100 שיחות בהמתנה).

התגמולים זעומים, השעות קשות, השכר לא משתלם, ההכשרה בזיונית....

לא פלא שהשירות ככה נראה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



נערך לאחרונה ע"י Shai בתאריך 13-07-2010 בשעה 21:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:00

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר