
05-11-2010, 14:16
|
|
|
|
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
|
|
|
ניתוח מדויק כיצד שיווק מייצר דעת קהל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "הופעתו של פרופסור ג'רלד שטיינברג (ngo monitor) בחיפה על ארגוני "זכויות אדם"."
מן הראוי שניתוח כזה ימצא את מקומו בשפות אחרות ובעיקר יילמד על ידי הדיפלומטים העוסקים בהסברה.
לי באופן אישי , הנאום הוא בבחינת "קול קורא במדבר".
איבדנו את המומנטום בפיגועים הרצחניים של שנות התשעים.
חששנו והיינו איסטניסטים בכל הקשור בהצגת דם ואף אסרנו על פרסום צילומים.
העולם המציצני אוהב את הצבע האדום וככל שיהיה אדום יותר כך גם הסימפטייה תהיה חזקה יותר.
שיווק נכון עושה שימוש בכל התחמושת שיש לו, גם אם היא נראית לכאורה חסרת טעם. קהל היעד אוהב זאת לצערנו. זהו הריאליטי במיטבו.
אם המצלמות יעשו צילום תקריב לפני הקורבנות והסובלים, נראה אחרת.
קשה מאד אבל לא בלתי אפשרי.
|