14-01-2011, 13:21
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
|
|
קיבלתי שרות גרוע בחנות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רומק שמתחילה ב "אשכול הנאחס השבועי בהקדשה ליעקב פרי שימצא את עצמו בבחירות הבאות במפלגה שלא קיימת"
בחודשיים האחרונים החלטתי שנמאס לי כבר לשטוף כלים וחיפשתי אלטרנטיבות. לאחר שקניית מדיח והתקנתו נפסלה על הסף (דירה שכורה) התוודעתי לעולם הקסום של הפלסטיק החד פעמי. יצאתי לחנות "חד פעמית" בגבעת שמואל, ממש קרוב לבית וקניתי לי סכו"ם , צלחות, כוסות וצלוחיות. סטוק די גדול. אחרי חודש, עשיתי באותה חנות השלמות ובסה"כ הייתי די מרוצה, רק קעריות הפלסטיק הפשוטות הפריעו לי ולכן החלטתי לשדרג לדגם קצת יותר מתקדם, קצת יותר שקוף וקשיח. ביום שלישי נכנסתי לחנות וקניתי 25 קעריות כנ"ל, שילמתי עשרה שקלים ויצאתי בששון ושמחה הביתה. ביום חמישי בערב הכנתי מרק, שלפתי את הפלסטיקים מהשקית וניסיתי להוציא מרקייה. כל המרקיות היו דבוקות זו לזו כמו חסיד ברסלב לאספלט לוהט בזמן ריקוד בכביש. כשניסיתי לשלוף אתה מרקייה בכוח היא נקרעה. מאוכזב, שמרתי את החבילה ולמחרת היום (כלומר, היום) ניגשתי אל החנות , גם כדי להחזיר את המרקייה וגם כדי לרכוש לי צלחות נוספות וסכו"ם.
המוכרת לקחה ממני את המרקיות וניסה , גם היא, לשלוף אחת ללא הצלחה. היא זכרה שקניתי שם, מוצר זהה עמד על המדף לא רחוק ממנה ולמרות זאת היא התקשרה לבעל החנות וזה הורה לה לשאול אם יש לי חשבונית. אמרתי לה שאין לי חשבונית. אני לא נוהג לשמור חשבונית של 10 ש"ח בהם קניתי פלסטיק. הסברתי לה שאם היה מדובר במכשיר חשמלי ששווה 400 ש"ח ונוטה להתקלקל - הייתי שומר על החשבונית, אבל בחשבונות קטנים (מאוד, במקרה הזה) אני לא שומר על החשבונית . שאלתי אותה אם היא הייתה שומרת עליה - וודאי שלא. היא אמרה את זה לבעל החנות בטלפון והוא אמר שאם כך שלא תחזיר לי כסף כי אי אפשר לדעת אם קניתי אצלם את הסחורה.חשוב לציין, שלמרות שהצעתי לבדוק את הסחורה (אולי גם יתר המרקיות שהגיעו במשלוח האחרון בלתי שמישות? זה לא ממש הזיז לו והמוכרת נראתה מבועתת מעצם ההצעה שתפתח חבילת מרקיות. התחושה הייתה שהיא מאוימת מהבוס שלה.
למוכרת הייתי נחמד, (היא לא אשמה) אבל אמרתי לה שמבחינתי שתמסור לבעל החנות שאחרי השרות הגרוע שקיבלתי ממנו, הוא יכול לשכוח מלקוח. היא הושיטה לי כרטיס ביקור שלו, הגעתי הביתה והחלטתי לצלצל אליו ולהגיד לו בדיוק מה אני חושב עליו.
אחרי שאמרתי לו את זה, הוא הסביר לי שיש הרבה כאלה שעושים עליו קומבינות ו"אולי קנית אצל מישהו אחר" והציע לי לחזור לחנות ולקבל בחזרה 10 ש"ח. הגבתי ב "אתה באמת חושב שמישהו יקנה צלוחיות ב - 10 ש"ח בחנות אחרת, ידביק אותם ויחזור להתלונן דווקא אצלך ? וכל זה בשביל 10 ש"ח. אחרי שהוא שמע את זה והבין שאני לקוח חוזר הוא הציע לי לחזור לחנות ולקבל בחזרה את ה 10 ש"ח, מאוחר מדי, אני אמרתי לו שבשלב זה אני מוותר על הכסף, את הלקוח הוא הפסיד ובמקום זה הוא יקבל פרסום שלילי באינטרנט על זה שהוא מוכר מוצרים פגומים ולא מחזיר כסף ללקוחות. נו? ואני הרי מקיים הבטחות, אז הנה.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”
|