
29-03-2011, 12:35
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
|
בעניין ההסבר שלך:
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי YHS
מערכות מורכבות יותר הינן בעלי הרבה תדרים עצמיים ולמעשה המבנה מכוון כך שלא יהיה תדר עצמי יחיד שולט.
בודאי בכלי טייס. הרי אינך רוצה שהכנף תתפרק בתדר מסוים, שיכול להיגרם בתוצאה מזרימת האוויר עליה.
כך שנראה לי שניתן להשתמש בזה גדי לפרק כלי טיס הוא מעט מדע בדיוני, שלא לדבר על העוצמות הנדרשות כדי לעשות זאת, כמובן במרחקים של ק"מ רבים. .
|
מצטער שזה בהודעה נפרדת, אבל אני רוצה להגיב בעניין זה:
קודם כל, אין צורך לזהות את כל מבנה התדרים של המטוס, מכיוון שאנחנו צריכים לפגוע רק בחלק אחד ממנו על מנת להוציא אותו מכשירות (לדוגמא חלק בגוף המטוס\כנף\וכ'ו..).
בדיוק כמו שדרוש כדור 5.56 אחד בשביל להרוג בנאדם (ברוב הפעמים) או לפצוע אותו קשה,
ה5.56 לא הומצא בשביל להשמיד את כל התאים של הבנאדם, כנ"ל טיל נ"ט\טיל נ"מ וכל פיתוח צבאי אחר, המטרה היא תמיד לגורם לנזק במבנה המטרה ולהוביל להשמדתה\הוצאתה מכשירות מבצעית.
בקיצור הנקודה שלי היא, שנניח ועוד X שנים ימציאו מחולל תדרים שמסוגל לשגר תדרים לX ק"מ וליירט כלים אווירים, אז הרי שעל המחולל קיים הצורך לזהות רק חלק אחד במטוס, ולא את כולו.
בעניין "מדע בדיוני":
אני לא מטיל ספק בידע שלך בתחום (שהוא בוודאי גובר על שלי במאות מונים),
אבל פעם גם אמרו שמטוס שעובר את מהירות הקול זה מד"ב, וטיל שפוגע בטיל אחר בחלל זה עוד יותר מד"ב, ותראה איפה אנחנו היום.
_____________________________________
|