שלום,פתחתי פורט 168 ו169 ל2 מכשירים,בדקתי דרך מספר מחשבים (מרשת אחרת)
ואני מצליח להגיע לרכיב,
הלקוח טוען שהוא אינו מצליח להגיע לרכיב
האם יש סיבה מיוחדת או איזו הגדרה/הגבלה שצריך לבטל?
שאתה אומר "רשת אחרת" אתה מתכוון "מחשב אקראי באינטרנט"? או רשת אחרת במקום העבודה שלך (איפה שהציוד הזה מחובר)? אם ממחשב אקראי באינטרנט זה עובד, סביר להניח שהחסימה בצד שלו: פיירוול שרץ על המחשב שלו, או ברשת הארגונית שהוא מחובר אליה (אם יש לו רשת ארגונית, אם לא, אולי בנתב הביתי שלו, אבל זה כבר די נדיר...)