לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-07-2012, 12:27
  יוליוס 5 יוליוס 5 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.10.04
הודעות: 15
Win7 - בעיה | מערכת הפעלה לא עולה

באמצע צריבה ובמקביל הדיסק און קי היה מחובר למחשב, המחשב עשה ריסטרט , עולה לי מסך עם מספרים ומשפט :Verifying DMI pool data
נסיתי לתקן עם דיסק התקנה ולא הצלחתי.
יש לי גם דיסק תיקון וכותב שאין אפשרות ויש בעייה בחיבורים של הארד דיסק או USB או בצורב.
אין אפשרות להגיע ל Safe Mode או ל F8 .
רק F12
מסרתי למעבדה יש לי עדיין אחריות של KSP שיבדקו את החיבורים.
האם מישהו נתקל בבעייה ופתר אותה ללא פירמוט ?
ׂ
נסיתי גם עם הדיסק ולאחר מכן עשיתי REPAIR ולא תיקן כלום.
המחשב כבר 8 ימים במעבדה דיברתי עם הטכנאי וטען שיש בעיית חשמל בהארד דיסק, בתחילה רצה לעשות פרמוט , לאחר מכן טען שצריך להחליף את הארד דיסק.אחר כך טען שאולי יש בעיה בלוח האם.
המחשב רק שנה ו-8 חודשים, במחשב הישן יש לי הארד דיסק 7 שנים !!!! של wd ועדיין עובד. הנוכחי של היטאצ'י 3 שנים אחריות. הייתי מצפה שיחזיק 3 שנים. לא עשיתי גיבוי לכל החומר.

שאלותי :
א.מדוע הטכנאי מציע פרמוט אם יש בעית חשמל בהארד דיסק ?
ב.האם לבקש החלפת הארד דיסק ?
ג.האם לקחת את המחשב במצבו הנוכחי לטכנאי פרטי שיבדוק ?
צפיתי שאם אני קונה מחברת מחשבים יהיה טיפול מהיר ומקצועי .
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 26-07-2012, 14:19
  משתמש זכר sza sza אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.03
הודעות: 775
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יוליוס 5 שמתחילה ב "Win7 - בעיה | מערכת הפעלה לא עולה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי יוליוס 5
שאלותי :
א.מדוע הטכנאי מציע פרמוט אם יש בעית חשמל בהארד דיסק ?
ב.האם לבקש החלפת הארד דיסק ?
ג.האם לקחת את המחשב במצבו הנוכחי לטכנאי פרטי שיבדוק ?
צפיתי שאם אני קונה מחברת מחשבים יהיה טיפול מהיר ומקצועי .


תשובותי:
א. סביר להניח שהטכנאי יציע פרמוט גם אם הבעיה היא בלוח אם. והסיבה היא שהטכנאים בחנויות כאלה בד"כ לא יודעים להתמודד עם בעיות... והראיה, שלל הבעיות שהוא "מצא" לך. החל מבעית תוכנה וכלה בבעיות חומרה שונות. (הארד דיסק? לוח אם?)

ב. אל תבקש החלפת הארד דיסק, בקש שיפתרו את הבעיה. זה לא צריך להיות אכפת לך באיזה צורה. כל עוד מדובר בחומרה שקנית מהם ויש לה אחריות, הם צריכים להחזיר לך את המחשב עם החומרה שלו תקינה ללא עלות. איני יכול לדעת מהתיאור שלך מה בדיוק הבעיה ולכן איני יכול לדעת האם המידע שעל ההארד דיסק נמצא בסכנה או לא. אם הוא חשוב, בדוק את האפשרויות שלך להציל אותו. תיידע את הטכנאי שעובד על המחשב שמדובר במידע חשוב ע"מ שלא יגרום למחיקתו סתם כך.

ג. זה שיקול כלכלי. אם המחשב משמש לעבודה והמידע חשוב לך ואולי גם שווה בשבילך יותר כסף מעלות טכנאי פרטי, ובנוסף אתה מכיר טכנאי איכותי שאתה סומך עליו שיפתור את הבעיה, אני חושב שהגיוני ללכת אליו. (מאותה סיבה שבעבור עניינים מסובכים, רוב האנשים מעדיפים ללכת לרופא שיניים פרטי ולא לסתם מישהו שיתכן והוא יודע את העבודה, אבל יתכן גם והוא לא.)

לגבי המשפט האחרון שבהודעתך, לצערי יוצא לי לעמוד בתור של החנות ממנה רכשת את המחשב לא מעט , ובכל פעם שאני שם אני מבכה את הבורות של הציבור בעניין.

ברוב המקרים תקבל שקט נפשי גדול יותר ומחשב טוב יותר באם תפנה לבעל מקצוע פרטי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:28

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר