
18-09-2011, 23:32
|
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
|
|
|
דבר נוסף, החנות לא תתיווכח איתך, הם רק ייודאו
שגם הם מקבלים את ההודעה וישלחו את הכונן להחלפה, כך לפחות נהגה ksp עם כונן של seagate.
לא מיתווכחים עם ה smart
בנוסף, היצרנים רוצים לבחון את הכוננים שכשלו ואת המידע הסטטיסטי שמנגנון ה smart אסף.
צריך לציין שאת התכונה הנ"ל מפעילים בביוס ומאוד רצוי שכל מי שיש לו מחשב (מנייד ועד שרת)
יוודא שהתכונה הזאת מופעלת, יכולה לחסוך דרמות מיותרות.
* בכל אופן, מידע חשוב צריך לגבות.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל
|