
11-10-2011, 16:10
|
 |
אדמין לשעבר
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
|
|
|
אלעד, כמו שטלי כתבה, כל הנסיעה לאורך ציר מס' 1, היא בצמוד לשכונות ערביות
אם רוצים להימנע מסכנת אבנים בסגנון שהצעת גלבי שעאפט, הפתרון הוא שהרכבת תיסע רק לאורך צירי יפו
והרצל.
הפתרון צריך להיות הפוך: הוא צריך לכלול סנקציה קולקטיבית - וסנקציה אישית (כלפי העבריינים).
הסנקציה הקולקטיבית צריכה להיות ביטול התחנות באזורים שיש בהם יידוי אבנים. הסנקציה האישית צריכה
להיות הגשת כתבי אישום על מיידי אבנים בסעיף של "סיכון חיים בנתיב תחבורה", סעיף שהעונש מירבי עליו
הוא 20 שנה - ולהתחיל לוודא שמערכות האכיפה אשכרה מתייחסות לעניין בחומרה המתבקשת.
אחרי שמיידה האבנים הראשון שתשפט בהליך מהיר, ייכנס ל5 שנים לכלא - יהיה שינוי דראסטי בעניין. במידה
והמיידה הוא מתחת לגיל אחריות פלילית - יש להאשים את ברשלנות - ולהתעקש על מאסר בפועל.
|