25-12-2011, 01:10
|
|
|
חבר מתאריך: 06.10.06
הודעות: 1,439
|
|
אני לא קראתי את הדוח. או אפילו תקציר שלו.(אפילו את הפרק טלווזיה עליו לא הספקתי לראות)
אבל יש לי כמה תהיות.
1. אם הוא הזדקר, איך זה שמגובה כזה הוא לא הצליח לצאת מזה ?
2. במקרה דומה בהקשר זה קרה בעבר גם בטיסה שיצאה מדרום אמריקה(לא זוכר מדינה כרגע) בבואינג 757 ואז חשדו שאחד מהPITOT TUBE נסתם. ולכן היו קריאות הפוכות.
ויצאו אז מסקנות שאמורות להסדיר את העניין הזה של קריאת שעונים מנוגדת. האם זה לא יושם במקרה זה או שהמקרה שונה לחלוטין ?
בסופו של דבר כנראה שבכל זאת להיות טייס בטיסה כזאת שיש הזדקרות ואז קריאת שעונים מנוגדת זה עסק לא פשוט בכלל.
|