לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 22-05-2012, 11:00
צלמית המשתמש של זיו
  זיו זיו אינו מחובר  
L'enfer, c'est les autres
 
חבר מתאריך: 21.11.01
הודעות: 29,251
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "ב 12 שנה שאני לוקח את הרכב..."

ידעתי שזה יבוא, אבל חשבתי שמלינוקס.. בודקים יכולת בלימה, לא בודקים בלמים. כדי לבדוק רפידות ודיסקים/תופים, צריך להסיר את הגלגל, להסתכל, ולבדוק עובי רפידות פיזית עם קליבר. מתי עשו לך את זה בטסט ב12 השנים האחרונות?

רכב שלא עבר בדיקה כזו, יכול לבלום מעולה. ואחרי שבוע וכמה ירידות, יכולת הבלימה תרד פלאים. וכאן מדובר על 3 חודשים.

לגבי הילוך; גרנדיס היא אוטומטית לרוב (לא נראה לי שיוצרה בכלל גרסה ידנית) ואחוז הנהגים שמורידים הילוך באוטומט, הוא נמוך מאוד. מלבד זאת, אם הרכב כבר הגיע למהירות 120 בירידה, שום הורדת הילוך לא תבלום אותו. לרוורס לא ניתן להכניס באמצע נסיעה.
_____________________________________
..


נערך לאחרונה ע"י זיו בתאריך 22-05-2012 בשעה 11:04.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 22-05-2012, 11:32
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,778
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב "ידעתי שזה יבוא, אבל חשבתי..."

כן, אני יודע שלא ניתן לבחון את הבלמים עצמם בלי פירוק, ואני יודע שבודקים יכולת בלימה (ואף הסברתי איך זה נעשה...)

לא טענתי שאני יודע הכל. הטענה שבלמים ממצב של בלימה מצויינת יכולים להגיע ל"חוסר בלימה מוחלט" כפי שנשמע שהיה כאן בתוך זמן קצר - לא ידעתי אם כך המצב, makes you wonder, מה הפואנטה בבדיקת כושר הבלימה אם הנתון הזה יכול להיות חסר ערך מיד לאחר מכן... (אולי כושר הבלימה כן נפגם קודם למוות הבלמים בצורה כזו?)

אתה לא אמור להגיע ל 120 בירידה... זו הנקודה, מורידים הילוך לפני... לפחות זה מה שאני עושה, גם מאז שאני נוהג באוטומט. מי דיבר על להכניס רוורס? אף אחד לא ביקש פה להרוס תמסורת, רק להעזר בה לבלימה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 22-05-2012, 20:55
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "כן, אני יודע שלא ניתן לבחון..."

שמע יש נהגים רבים שמסתמכים רק הבלמים, תוסיף לזה שהם היו שחוקים, התחממו, וברגע הקריטי פשוט הפסיקו להגיב, באותו הזמן אני מניח שהמהירות הייתה עדיין 80 קמ"ש, ברגע שהבלמים חדלו מלהגיב הנהג נכנס ללחץ, לא הוריד הילוך(כנראה אף פעם לא עשה זאת), אבל גם כאן היה עוד אפשר להרים אמברקס, שוב האיש היה בלחץ ולא הצליח לתפקד.

הבעיה נכי גדולה עם הנהג שהוא לא בצע בדיקת בלמים(פשוט לא אחראי), אני נוהג לפני כל טסט לבצע בדיקה במוסך לרכב, כולל כמובן בדיקת בלמים. אגב מה שזיו אמר "שבלמים נשחקים תוך רגע", מניסיון שלי זה לא המצב, ואפשר להרגיש שהבלמים פשוט עובדים פחות טוב הרבה לפני שהם גמורים.

נערך לאחרונה ע"י The_Equivocator בתאריך 22-05-2012 בשעה 21:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 22-05-2012, 11:07
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
קח בחשבון שואנים, ומיני ואנים
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אם הרכב עבר טסט לאחרונה,המכון..."

זה "שוק" נפרד משאר הפרטיות בארץ - "נשלט" כמעט בלעדית ע"י המגזר הדתי (פרט למיניואנים חדישים) שכמובן חייב אותו, למרות שרכבים אלו יקרים לאין שיעור מאשר כל פרטית רגילה. רבים מהרכבים האלה "שחוקים" לחלוטין ומשמשים את המשפחות תחת עומס עבודה שלא יבייש רכב מסחרי המשרת קו אספקה של שני משמרות.

"בזמנו" רציתי לרכוש כזה (מאחר וכל משפחתי תכנס רק לאחד כזה... ) והברירה הייתה או לרכוש חדש/שנתיים על הכביש המחירי עתק, או ללכת על עצה של רכישת על מיני ואנים עם המון שנים וקילומטרים על הכביש כשתמיד יש להם בעיות... או בקיצור: רק חשבתי על אשתי נתקעת באמצע הכביש עם מפלצת כזאת ופשוט שמתי לה באנשי הקשר טלפונים של 3 נהגי מוניות שיש להם מיניואן...

העובדה שרכבים אלה משמים הרבה באזורי פריפריה - כבישים גרועים, עליות וכו' הופכת רבים מהם לחולים כרוניים ואני זוכר שאחרי סבב בדיקות של רכבים פשוט נחרדתי מהמצב של רובם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 22-05-2012, 08:05
צלמית המשתמש של שמולביץ אשר
  משתמש זכר שמולביץ אשר מנהל שמולביץ אשר אינו מחובר  
מנהל פורום: דגמים לבניה עצמית, סקופים וחדשות, צילום ווידאו, וכן.... הצ'קלקה הכחולה של פרש
 
חבר מתאריך: 01.02.09
הודעות: 6,279
Facebook profile
הי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי totaljack שמתחילה ב "אסון בצפון: רכב התהפך, 8 בני משפחה נהרגו"

בוקר קשה לכולנו.
מבלי להכנס לאסון המחריד שקרה בירידה לטבריה.
שוב מוכחת החשיבות הרבה של תקינות מערכות התיפעול ברכב (בלמים, מגבים, הגה, צמיגים, אורות ואיתותים, מראות וחלונות).
לתשומת לב הנהגים: בירידה יש להקפיד על נהיגה בהילוך נמוך (בגיר ידני = הילוך שלישי או אפילו שני, בגיר אוטומטי = L) אין להשתמש במערכת הבלמים להאטה ממושכת של הרכב, הבלמים מתחממים מאד ומאבדים את יעילותם, בנסיעה ארוכה חשוב לעצור להתרעננות ולתת לבלמים+הצמיגים להתקרר מעט.
נסיעה בטוחה לכולנו.

מבדיקה ראשונית של בוחני התנועה במחוז הצפוני, הסתבר כי הבלמים היו שחוקים מאד, דבר המעיד על אי תקינות הרכב.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 22-05-2012, 12:51
  hamedinai hamedinai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.08.11
הודעות: 7,220
בכדי למנוע את האסון הבא, יצאנו לבדוק מה ניתן לעשות במקרה שאין בלמים.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי totaljack שמתחילה ב "אסון בצפון: רכב התהפך, 8 בני משפחה נהרגו"

http://www.kikarhashabat.co.il/מה-ע...יות-בבלמים.html
שמעון ועקנין בעל מוסך "קומבינה" מקריית מלאכי מסביר כי לא בהכרח שהבלמים היו שחוקים. "במידה והרכב בירידה והוא עמוס, הבלמים מתחממים והם נהפכים ללא אפקטיביים".

אז איך מונעים מצב כזה?

"במקרה שהכביש בירידה, אסור ללחוץ על הברקס בלבד. צריך גם להשתמש בהילוכים ולהוריד הילוך כל פעם שמאטים. אני מכיר משהי שגמרה את הבלמים החדשים שהתקנתי לה תוך מספר ימים בגלל נהיגה לא נכונה".

במקרה ואדם לא הכיר את הנחיות ומרגיש שהבלמים לא מגיבים מה יעשה?

"כשזה קורה מהר והאדם מופתע לא תמיד יש הרבה אופציות. במקרה הנוכחי אני כבר יודע שהבלמים היו אדומים מרוב הלחיצות ולא מגיבים. הדבר היחיד שניתן לעשות זה להרים את הבלם יד (האנד-ברקס)".

הרכב לא עלול להסתובב ולהתהפך?

"צריך להרים בעדינות. מושכים אותו לאט לאט ולא בפעם אחת".
_____________________________________
לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר (ישעיהו סב א)
חצי האי ערב - לערבים, ארץ ישראל - לעם ישראל.
מכה של המוסלמים, ירושלים של היהודים.


https://sites.google.com/site/hamedinai/

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 27-05-2012, 22:01
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי תבור - tar 21 שמתחילה ב "איזה חלאות יש בעולם,זה לא..."

פעם ראשונה שאני שומע על הבחור, אבל אם תריץ חיפוש על שמו בגוגל, זה הדבר הראשון שתראה על הבחור ועל מעלליו.
ציטוט:
למעלה מעשור עבר מאז נפרד מגזין אוטו מעורכו הראשון מר רוני אהרנוביץ. במשך עשור זה, טרח רוני להשמיץ אותי אישית ואת אוטו בכל הזדמנות שנקלעה לידיו. לשיא ההשמצות הגיע, כשסילף באופן בולט ומכוון החלטה של בית המשפט העליון בנוגע לתביעה שהגיש הוא עצמו נגדי. בעקבות תביעת לשון הרע אותה הגשתי נגד רוני בשל מאמרים שפרסם באתר הבית שלו, חזר בו רוני מהשמצותיו וביקש להגיע להסכם פשרה – לה כמובן הסכמתי. במסגרת ההסכם, שילם לי רוני סכום כסף כפיצוי, והוא מפרסם הבעת צער בפורום של אתר הבית שלו – אותו אתר בו פרסם את נשוא תביעת לשון הרע שלי. ב^הבעת הצער^, מודה רוני, שתביעת לשון הרע שהגשתי הייתה מוצדקת, דברים שייחס לי לא היו ולא נבראו, דברים שהוא כתב על מגזין אוטו כעובדות, לא התבססו על שום קמצוץ של מידע שהיה ברשותו. אני מקבל את הבעת הצער שלו, שפורסמה באותו שבוע בו מבקש יהודי סליחה מחברו, מקווה שהיא נאמרה בכנות ושרוני יסור בעתיד מדרך השנאה העיוורת שהנחתה אותו עד היום.


http://www.auto.co.il/archive-2064.aspx

הדבר שני שקופץ לעיין, זה איכות האתר שהבחור מנהל.. (לא יודע לגבי תוכנו, ולא ממש מעניין אותי), אני מדבר על טיב הבניה של האתר, שמתאימה אולי לאתרים שהיו בנויים מלפני עשור+(וגם זה בספק).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:23

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר