15-06-2012, 08:57
|
|
|
חבר מתאריך: 25.12.06
הודעות: 497
|
|
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי bazz2701 שמתחילה ב "ידוע לך מה היתרון במיקום הגלגלים האחוריים בזווית?"
זה לא ממש יתרון- זה אילוץ של המבנה, שיש לו יתרונות אחרים רבים. תראה בקישור על הטטרה החדשה שאבי פרש העלה, העיקרון של השלדה- צינור מרכזי וממנו יוצאים חצאי סרנים, מלווה את טטרה כמה דורות.
כשאין לך כריות אוויר מתכוונות לפי עומס, בתור קפיצים, ואין לך כל כך ב1960, אתה שם קפיצים ומכוון את הכול לאופטימום- התיישרות, באופטימום- עומס. וכשאין עומס, המשאית עולה, כמו כול משאית, רק שהיא גם מטה את הסרנים ואתם את הגלגלים- תוצאה של המבנה של הטטרה, שכבר אמרתי שיש לו יתרונות רבים אחרים.
|