24-05-2013, 23:45
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
יחי ההבדל הקטן
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Smilop
הכסף בקופת בטר פלייס אזל, ובכירי החברה מנסים בשבועות האחרונים למצוא משקיעים שיזרימו מיידית מזומנים הדרושים להמשך הפעילות. אלא שלדברי מקורבים לחברה, עד כה לא הצליחו הבכירים להבטיח את הזרמת הכספים הנחוצה ליישום תוכנית הבראה, בלעדיה לא תוכל החברה להמשיך לפעול.
על-פי מקורבים להנהלת בטר פלייס, למאמצי הגיוס שותפים בכירי החברה לישראל. בסבב ההשקעה האחרון, הזרימה החברה לישראל סכום גדול משמעותית מחלקה היחסי בבעלות על בטר פלייס - סימן לכך שמשקיעים אחרים איבדו את אמונם. אם לא תצליח לגייס מזומנים ממשקיעים קיימים או חדשים, תחליט כנראה החברה לישראל על הפסקת פעילותה של בטר פלייס.
בשיחה שקיים לאחרונה בכיר בבטר פלייס עם ynet, הובהר כי ללא השקעה נוספת לא תוכל החברה להמשיך לפעול. עם זאת, אותו בכיר הביע אמון מוחלט ביכולת לגייס את ההון הנחוץ. יש לזכור כי בדו"חות כספיים שפרסמה החברה לישראל בחודש מרץ, צורפה לראשונה הערת "עסק חי" - אזהרה חמורה, שמשמעותה חשש מפני אי יכולתה של החברה להחזיר חובות.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4383691,00.html
|
אם אגסי הטמבל היה מפעיל טיפה את הראש, והיה מאפשר למי שרוכש את הכלי - להטעין באופן עצמאי את הרכב (כבר קיים בעולם).
אז אני יותר ממשוכנע שקצב המכירות של בטר פלייס היה הרבה יותר גבוה.
לא היה מזיק אם הם היו מביאים גם דגם ביניים שעולה 70-80 אלף ש"ח.
לא כל אחד יכול להרשות לעצמו רכב של 120K+.
אגב, במזרח הרחוק כבר יש חברה שהצליחה לפתח רכב שעובד על לחץ אוויר, עם 0 זיהום סביביתי.
הסיבה שהוא לא פורץ לשווקים, זה עקב הלחץ של חברות הנפט (שמן הסתם מתאגדות בתאגיד החזק בעולם).
כנראה יש לא מעט אנשים (מאוד חזקים), שדיי חוששים מאנרגיה נקיה, נגישה, וזולה...
_____________________________________
|