לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 24-07-2016, 18:45
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "האם בישוב מתקבלים גם מועמדים אוכלי חזיר ומחללי שבת?"

בדבר אחד אתה צודק, אני לא מבין למה להט"ב מבקש להכנס/להשאר ביישוב שמאמין בדת שמאמינה שהוא טמא, משוקץ, סוטה וכו,

להטבי"ם שמאמינים באלוהים זו הסתירה הכי גדולה שיש.
רב גיי או רבנית לסבית זה הכי סוטה בעייני. זה לאנוס את הדת שמקיאה אותך מתוכה.
לא ברור מה חזק יותר (הפחד מאל בלתי נראה) או מה חלש יותר (נפש האדם השברירית שזקוקה לקהילה, גם שונאת)
זו רק דוגמה לתרומה השלילית של הדת, שעולה פי מיליון על כל תרומה חיובית שאפשר למצוא.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 24-07-2016, 22:10
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
מאותה סיבה - לחרדי אין מה לחפש בישוב קהילתי חילוני
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "אגב, מה דעתך על דחיית חרדים מקבלה ליישוב חילוני?"

בדיוק כמו שאין לו מה לחפש בקיבוץ חילוני.

מה שלפעמים קורה ב2 המקרים - זה שחלק מהצעירים בקיבוץ חוזרים בתשובה,
או לחלופין - שחלק מהצעירים בישוב הדתי יוצאים בשאלה,
ובדיעבד נוצרת קהילה דתית בקיבוץ (או להפך), והישוב עלול להתפורר לקליקות.
וחשוב לשמור על רגישות וכבוד הדדי, גם כשזה מאוד קשה.


לעומת זאת,
בקריית שמואל הדתית, נוצר מצב של "זליגה": חילונים מקריית ים העדיפו את השכונה השלווה, וגרים בקצה שלה, קרוב לקריית ים.
זאת תופעה נפוצה בערים, שבהם "קהילה" היא בעלת אופי אחר מאשר ישוב קהילתי.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 24-07-2016 בשעה 22:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 25-07-2016, 10:22
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
שמת לב מה התחיל את השרשור הנוכחי
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי יוספוס פלביוס השני שמתחילה ב "אתה שם לב שאתם עושים "משטרת..."

1. נסיון לכפות על יישוב קהילתי דתי, המבקש לפעול לפי ההלכה, לקבל אנשים שבמוצהר פועלים בניגוד אליה
2. נסיון להעניש את הרב של אותו ישוב, על שהעז להגיד שהם פועלים בניגוד להלכה, ולכן אין להם מה לחפש ביישוב.
3. נסיון להשפילו ולהכפישו על רקע זה בלבד.


אין לי מה לחפש בברוקלין, או בברלין.
אני יהודי בארץ אבותי, חי לפי המסורת והדת היהודית, במדינה היהודית היא מדינת ישראל.
אתה מבקש לחיות בדרך הגויים, ולכפות על כל מי שמסביבך לחיות כך - ברלין תתאים לך יותר.

אם אתה מבקש לחיות פה - תצטרך ללמוד לסבול נוכחות יהודית סביבך.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 25-07-2016 בשעה 10:28.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 25-07-2016, 14:43
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
אכן גישתך צבועה
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "זאת צביעות במירעה"

1. ישוב קהילתי דתי שלפי החוק מותר לו לקבל או לדחות בוועדת קבלה, יכול לדרוש שהמתקבלים לא יהיו כאלו שבמוצהר מבזים את ההלכה.
כך מותר לדחות את אלו שבאופן מוצהר הם מחללי שבת, אוכלי חזיר, רפורמים, זוגות מעורבים, וזוגות העוברים על משכב זכור.
זה הרבה יותר סביר מהדרישה (שהתקבלה) לדחות בוועדת קבלה של ישוב חילוני על בסיס "חוסר התאמה למסורת ישראל".

2. בהחלט מוכנים לסבול,
וגם מוכנים ורוצים לעזור לשיקומם.
מה שלא מוכנים - זה את נסיון הכפייה לקבל עבירה מפורשת על חוקי היהדות כדבר נורמטיבי שאין בו כל פסול.
ואת הנסיון לשטוף את מוחם של קטינים - כדי לעודדם לכך.

3. הנסיון שלכם לכפות על יהודי לעבור על חוקי דתו,
אינו שונה מגזירות היוונים לכפות על יהודים לאכול חזיר, ולמנוע לימוד תורה.
דברים שבאופן לא מפתיע - אתה תומך גם בהם.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 25-07-2016 בשעה 14:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 25-07-2016, 20:10
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
אתה נהנה לשקר ככה?
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "אתה מתייחס לעצמך אחרי שהאשמת אותי באופן שקרי בתמיכה בצעדים אנטישמים?"

ציטוט:
בענייננו עסקינן באיזור יהודה ושומרון, ועל כן הגוף הרלבנטי הוא הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש, שנתן הרשאה להקמת הישוב להסתדרות הציונית העולמית ב-1984. אין תיקון מס' 8 חל כשלעצמו באיזור, ועל כן אין פסול לשיטת היועץ המשפטי בשיקול הדעת של הממונה כי יאופשרו ועדות קבלה, בתנאי שמספר בתי אב בישוב אינו עולה על 400; כנמסר, הישוב ברקן הוא בן מעל 400 בתי אב, על כן אין בו מקום לועדת קבלה. ההסתדרות הציונית רואה עצמה כפופה לעניין זה להנחיית הממונה.
באופן הכי נחרץ,
כתב שהשיטה שבה נוקטים אינה פסולה (ולכן לא יפסול אותה) - וביקש רק שתהיה פורמלית.
מה שאומר - שהתיקון לחוק אכן לא חל ביו"ש, והוועדות - חוקיות.

אני מבין שאתה עקשן,
אבל לנסות לשקר כשהדברים כתובים במפורש זה עלוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 25-07-2016, 14:48
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
החוק - מתיר וועדות קבלה על בסיס צביון והתאמה.
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "קריאה לא לאפשר השכרת דירות או קבלה ליישוב על בסיס העדפה מינית היא קריאה להפרת חוק"

ולישוב קהילתי דתי לא חייבים לקבל את מי שמצהיר שבכוונתו לבזות את חוקי ההלכה.
רוצה לאכול חזיר, לחלל שבת, ולבעול את החבר שלך,
לך לקיבוץ,
ולא לישוב קהילתי דתי.


ציטוט:
ועדת הקבלה תוכל לדחות מועמד או מועמדת המבקשים לרכוש קרקע או בית ביישוב בשל ששה טעמים:
  1. המועמד הוא קטין;
  2. למועמד אין יכולת כלכלית להקים בית ביישוב הקהילתי בתוך פרק זמן הקבוע בהסכם הקצאת המקרקעין;
  3. המועמד אינו מתכוון לקבוע את מרכז חייו ביישוב הקהילתי;
  4. המועמד אינו מתאים לחיי חברה בקהילה. סירוב לקבל מועמד בשל קריטריון זה יעשה בהסתמך על חוות דעת מקצועית של מומחה באבחון התאמה;
  5. חוסר התאמה של המועמד למרקם החברתי-תרבותי של היישוב הקהילתי, שיש יסוד להניח כי יהיה בו כדי לפגוע במרקם זה;
  6. מאפיינים ייחודיים של היישוב הקהילתי או תנאי קבלה הקבועים בתקנות האגודה, אם ישנם כאלה, ובלבד שקיבלו את אישור הרשם.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 25-07-2016 בשעה 14:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 25-07-2016, 14:58
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
מגעיל קשקשן, החוק הנ"ל רלבנטי רק ביישובים קהילתיים מסויימים בגליל ובנגב!
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "החוק - מתיר וועדות קבלה על בסיס צביון והתאמה."

איפה צריך / לא צריך לעבור ועדת קבלה?

חשוב לדעת: על פי התיקון, הליכי קבלה באמצעות ועדת קבלה חלים רק ביישובים בנגב ובגליל שבהם עד 400 בתי משפחה (ובהרחבות של קיבוצים ומושבים – כאשר מספר בתי המשפחה ביישוב ובהרחבה יחד קטן מ-400).

ביישובים קהילתיים ובשכונות הרחבה שאינם בנגב ובגליל, החוק לא מאפשר עוד לדרוש ממי שמבקש/ת להתגורר בהם לעבור ועדת קבלה. מי שכבר גר בהם יוכל להעביר את זכויותיו לאחר בלי צורך באישור ועדת קבלה. מגרשים חדשים יוצאו למכירה על ידי רשות מקרקעי ישראל בלי להתנות את ההתמודדות עליהם בקבלת אישור של ועדת קבלה.

בעקבות בקשת חופש מידע של האגודה לזכויות האזרח הועברה אלינו ממשרד רשם האגודות השיתופיות רשימת היישובים שעליהם חל החוק, ושבהם אפשר לדרוש ממועמד או ממועמדת לעבור ועדת קבלה. אפשר לעיין ברשימה כאן. ביישובים שאינם מופיעים ברשימה אין צורך לעבור ועדת קבלה.
https://www.acri.org.il/he/5470
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 25-07-2016, 15:10
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
קטעים אתה ממש לא מעודכן. (ונא לא לקלל)
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "קשקשן, החוק הנ"ל רלבנטי רק ביישובים קהילתיים מסויימים בגליל ובנגב!"

באותה תקופה היו בבג"ץ מספר ערעורים ועתירות על החוק, שמנעו יישום מלא של החוק עד שהעתירה תתברר.

חלק מהערעורים והעתירות נדחו,
ובג''ץ החליט להחיל ביו''ש את כללי ''תיקון מספר 8 לפקודת האגודות השיתופיות'' המכונים גם ''חוק וועדות הקבלה'', הנהוגים בנגב ובגליל.
המשמעות – ועדות קבלה אזוריות ביישובים קהילתיים ביו''ש

  • יישובים קהילתיים – כולל הרחבות קיבוצים ומושבים
  • יישובים בהם עד 400 בתי אב
  • יישובים בהם אגודה קהילתית
  • במועצות האזוריות ביו''ש – הר-חברון, גוש-עציון, מגילות, בנימין, בקעת-הירדן ושומרון
http://www.binyamin.org.il/6507/

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 25-07-2016 בשעה 15:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 25-07-2016, 16:16
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
אני לא מעודכן? אתה כותב דברים שאינם נכונים!
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "אתה ממש לא מעודכן. (ונא לא לקלל)"

בג"ץ לא אישר תיקון מס´ 8 לפקודת האגודות השיתופיות ("חוק ועדות הקבלה") על יו"ש אלא הורה לעותרים למשוך את העתירה ולהעביר את הנושא לטיפול הכנסת. זאת בפסק דין מיוני 2015. מועצה איזורית מטה בנימין בפרסום שלה פשוט משקרת במצח נחושה.
להלן מתוך פסק הדין:
להלן פסק הדין כלשונו:

המשנה לנשיאה א' רובינשטיין:



"א. העתירה מעוררת שאלה מעניינת, והיא חוקתיותן של הוראות החוק לתיקון פקודת האגודות השיתופיות (תיקון מס' 8), תשע"א-2011, המגבילות את מוסד "ועדות הקבלה" לאזורי הנגב והגליל. לשיטת העתירה, יש בכך הפליה כנגד אגודות שיתופיות של ישובים קהילתיים באזורים אחרים במדינה; הטענה היא כי התיקון כמות שהוא אינו מאפשר לישובים קהילתיים בעלי אופי מיוחד – דתי או טבעוני למשל לשמר –סממני קהילה.



ב. בינתיים ניתן פסק הדין בבג"ץ 2311/11 סבח נ. הכנסת (17.9.14), ובו לא נתקבלו (ברוב דעות) עתירות לפסילת התיקון לחוק אף בנגב ובגליל, קרי לביטול מוסד ועדות הקבלה.



העותרים סברו כי גם לאחר פסק הדין יש מקום לדיון חוקתי בעתירתם, שכן המצב שנוצר בעקבות התיקון לחוק גרם לנסיגה ולהקפאה בפיתוח הישובים בעותרת 1 – למשל – לעניין צביונם הקהילתי, בחינת "ציפור הנפש", ובכך פגיעה רטרואקטיבית. לשיטת משיבי הכנסת והמדינה, תיקון 8 עניינו הנגב והגליל בשל השוני בין הפריפריה למרכז, ואיזוניו עדינים ואין מקום לשינוי. מרכז המועצות האזוריות, המשיב 4, אף שהיה מעדיף כי התיקון יחול על כלל המדינה, אינו רואה פגם חוקתי במצב הקיים.



ג. לאחר שמיעת הצדדים הצענו לעותרים לחזור בהם בשלב זה מעתירתם, תוך שמירת זכויות. סבורים אנו כי המקום להעלאת טענות ומשאלות בתחום זה הוא הכנסת, בחינת "מיצוי הליכים חוקתי"; אין השלב הנוכחי בשל לטענות שהועלו ולבחינת הרלבנטיות שלהן, בטרם נבחן בכור הכנסת, בלא שנביע עתה דעה מטעמנו.



ד. העותרים קיבלו הצעתנו; העתירה נמחקת תוך שמירת זכויות. אין צו להוצאות".


http://www.ruling.co.il/%D7%91%D7%9...e7-34b30cbf7c5f

ואפילו אם היית צודק: החוק המדובר אוסר במפורש וחד משמעית על הפליה על רקע נטיה מינית
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 25-07-2016, 17:53
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
שוב אתה אומר דברים לא נכונים?
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "מה יהיה? האם בזמן שעתירה עומדת בפני בג"ץ מותר לפעול בניגוד לחוק?"

השופטים לא ציינו שיש בעיה עם טענות אי השוויון, או שיש למשוך את התלונה לבג"ץ.
אתה מדבר על פנייה אחרת לבג"ץ: של מועצת מטה יהודה,
שבה העניין הוסדר גם לפני פסק הדין, ולכן לא היה צורך בהתערבות בית המשפט והפנו את העניין לכנסת, ללא משיכת הטענות.

בבג"ץ המדובר (הנוגע למטה בנימין) נכתב:
ציטוט:
בענייננו עסקינן באיזור יהודה ושומרון, ועל כן הגוף הרלבנטי הוא הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש, שנתן הרשאה להקמת הישוב להסתדרות הציונית העולמית ב-1984. אין תיקון מס' 8 חל כשלעצמו באיזור, ועל כן אין פסול לשיטת היועץ המשפטי בשיקול הדעת של הממונה כי יאופשרו ועדות קבלה, בתנאי שמספר בתי אב בישוב אינו עולה על 400; כנמסר, הישוב ברקן הוא בן מעל 400 בתי אב, על כן אין בו מקום לועדת קבלה. ההסתדרות הציונית רואה עצמה כפופה לעניין זה להנחיית הממונה.
כך שבאתר של מטה בנימין צדקו:
מותר באזור יו"ש לקיים וועדות קבלה.

ביישוב טלמון חיות כיום כ-300 משפחות

עד 2011 - ועדות הקבלה היו חוקיות.
החל מ2015 נקבע ע"י בג"ץ וועדות הקבלה הן חוקיות,
ובפרק הזמן האמור - לא היה ברור מה הסטטוס החוקי של וועדות אלו, והנושא נידון בבג"ץ.
בפועל יישום החוק הוקפא בכל הארץ, ואנשים המשיכו להידחות ע"י וועדות הקבלה, שעד להחלטת בג"ץ (שאישרה אותן ביו"ש) לא היה ברור אם חוקי לקיימן או לא.


יש פה נסיון פסול ומגונה להלך אימים על אדם,
על רקע כך שביצע את תפקידו.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 25-07-2016 בשעה 18:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 25-07-2016, 18:38
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
גם בפסק דין זה בג"ץ לא הכשיר את ועדות הקבלה ביו"ש!
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "שוב אתה אומר דברים לא נכונים?"

בג"ץ בסך הכל קבע שאין הוא מתכוון לפסוק בעתירה מרגע שמבחינת העותרים היא כבר לא רלוונטית ו הם אף כותבים מפורשות שאין הם מתייחסים לתוכן עמדת היועץ המשפטי לממשלה כפי שהבאת בציטוט החלקי קודם:
"כיון שהחלק הקונקרטי-אישי בעתירה התייתר, איננו רואים צורך להוסיף ולדון בה. רשמנו לפנינו את עמדת היועץ המשפטי כאמור, ובלא שניטע בנסיבות מלוא המסמרות לגבי תוכנה, ראוי שתמצא ביטויה בנוהל מתאים של הממונה"

ובפעם השלישית לפחות: אפילו אם ועדות הקבלה ביו"ש היו חוקיות, אפליה בקבלה ליישוב על בסיס נטיה מינית אינה חוקית והרב קבע מפורשות שאין לאפשר לקבל ליישוב זוגות חד-מיניים. בכך הוא קרא לעבירה על החוק. נקודה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 25-07-2016, 19:06
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
בג"ץ קבע זאת במפורש. ואפילו סימנתי לך את המיקום
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "גם בפסק דין זה בג"ץ לא הכשיר את ועדות הקבלה ביו"ש!"

כך שלא תתקשה למצוא או להבין.

ספיציפית לגבי ברקן - הם הבהירו שהעניין לא רלוונטי (בגלל גודל הישוב, וההחלטה שהגודל הקובע יהיה 400 ולא 500 כנהוג קודם לחקיקה החדשה [למרות שאינה רלוונטית]).
למרות שהעניין הקונקרטי בברקן הובהר, בג"ץ לא נהנה לסגור תיק, רק כדי שתיק דומה יצוץ לו עם טיעונים דומים, לכן הם גם מבהירים את השקפתם החוקית לגבי מקרים דומים: ישובים אחרים ביו"ש.
וכך השופטים כתבו במפורש:
ציטוט:
בענייננו עסקינן באיזור יהודה ושומרון, ועל כן הגוף הרלבנטי הוא הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש, שנתן הרשאה להקמת הישוב להסתדרות הציונית העולמית ב-1984. אין תיקון מס' 8 חל כשלעצמו באיזור, ועל כן אין פסול לשיטת היועץ המשפטי בשיקול הדעת של הממונה כי יאופשרו ועדות קבלה, בתנאי שמספר בתי אב בישוב אינו עולה על 400; כנמסר, הישוב ברקן הוא בן מעל 400 בתי אב, על כן אין בו מקום לועדת קבלה. ההסתדרות הציונית רואה עצמה כפופה לעניין זה להנחיית הממונה.
או בעברית פשוטה: הגישה המשפטית שהוצגה ע"י הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש - קבילה משפטית.
אבל בג"ץ לא רצה להיכנס לדקדוק הניסוחים המשפטיים של אותה גישה, במיוחד שאינה מנוסחת באופן פורמלי.
הדרישה היחידה של בג"ץ - הייתה שאותו ממונה יכתוב נוהל מסודר ופורמלי, כך שאם תהיה עתירה נוספת, השופטים יוכלו להתייחס לנוהל מחייב משפטית, ולא לניסוח זה או אחר שהיועץ זרק לאויר.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
ובפעם השלישית לפחות: אפילו אם ועדות הקבלה ביו"ש היו חוקיות, אפליה בקבלה ליישוב על בסיס נטיה מינית אינה חוקית והרב קבע מפורשות שאין לאפשר לקבל ליישוב זוגות חד-מיניים. בכך הוא קרא לעבירה על החוק. נקודה.
אין שום הפלייה על רקע נטייה.
אבל לא כל אדם מתקבל לכל ישוב קהילתי.
ליישוב ברקן למשל - הדחייה הייתה על רקע אחר (ואין לי מושג מהו).

כאשר אדם מבקש להתקבל לישוב קהילתי-דתי, שהתקנון שלו כולל התחייבות עקרונית לשמירת מצוות,
העובדה שהוא לא שומר מצוות עיקריות, ולא מתכוון לשמרן בישוב,
משמעה שהוא לא מתאים לישוב.

ההלכה לא תשתנה רק בגלל שאדם זה או אחר ינסה לאיים,
ולכן זהו המצב.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 25-07-2016 בשעה 19:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #54  
ישן 25-07-2016, 18:46
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
מרגע שיצאת כלפי בשקרים מכפישים מהסוג הגרוע ביותר, איבדת כל זכות לבוא בטענות
בתגובה להודעה מספר 53 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "חוסר הסכמה אינו סיבה לגסויות"

וכך כתבת לאחר שהצבעתי על הצביעות שבטענתך:
"הנסיון שלכם לכפות על יהודי לעבור על חוקי דתו,
אינו שונה מגזירות היוונים לכפות על יהודים לאכול חזיר, ולמנוע לימוד תורה.
דברים שבאופן לא מפתיע - אתה תומך גם בהם."
זה שאני מנהל לא אומר שאני חייב לקבל בהכנעה כל דבר בלע שמוטח בי. ועדיין לא השתמשתי כלפיך בשום "גסויות" (עוד שקר שנוסף לשקריך המרובים) אלא בכינויים מעודנים למדי יחסית למה שהרווחת ביושר.
הרב עבר על החוק מרגע שקרא להפליה על בסיס נטיה מינית.
בג"ץ לא הכשיר את ועדות הקבלה ביו"ש אלא נמנע מלהכריע בעניין.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #55  
ישן 25-07-2016, 20:04
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
אז בדקתי.
בתגובה להודעה מספר 54 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "מרגע שיצאת כלפי בשקרים מכפישים מהסוג הגרוע ביותר, איבדת כל זכות לבוא בטענות"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
אני מבין שקיים איסור דתי. מבחינתי זה לא שונה מהאיסור על אכילת חזיר או על אוננות ובוודאי לא חמור יותר משמירת שבת או כיבוד אב ואם. 2 האחרונים להזכירך מאוזכרים במסמך החוקים החשוב ביותר של היהדות: עשרת הדיברות. הומוסקסואליות למטב ידיעתי לא מאוזכרת בעזרת הדיברות.
כיהודים דתיים - אנחנו לא אוכלים חזיר, ולא מחללים שבת,
וכמה שלא תנסה לכפות עלינו להסכים שחילול שבת ואכילת חזיר הם סבבה - לא תצליח.

למרות מחלוקת על הניתוח שלך - הצלחת בעבר להבין שאיסור זה אינו שונה מהותית מאכילת חזיר וחילול שבת.
ועם הזמן, התחלת לקלל ולהכפיש ואפילו את מה שידעת בעבר - הצלחת להדחיק.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
דומני שבישראל יש חוק איסור פגיעה ברגשות דת. יש מקרה מפורסם אחת של בחורה מבולבלת שתלתה בחברון כרוז שבו מוחמד הוא בדמות חזיר. היא ישבה על זה בכלא וללא מעט זמן.
אכן.
ומה אתה עושה פה?
מאשר כותרות המכפישות רבנים אך ורק לשם פגיעה ברגשות דת,
ומתלונות אתה מתלונן,
ואז שוב - מתחיל לקלל.

אז אולי הגיע הזמן שתפסיק לקלל דתיים וחרדים,
לאשר כל קללה בפורום המופנית נגד דתיים, חרדים ורבנים,
ולהגיב לביקורת בקללות ואיומים.

אחרי כל הקללות האלו,
שאתה מפנה כמנהל, ומבהיר שעל התנהגות דומה אתה תחסום,
אתה עוד מתלונן?

אולי די עם ההתנהגות המגעילה הזו?
ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
הרב עבר על החוק מרגע שקרא להפליה על בסיס נטיה מינית.
בג"ץ לא הכשיר את ועדות הקבלה ביו"ש אלא נמנע מלהכריע בעניין.
הבאתי לך פסק דין מפורש של בג"ץ, שכתב באופן ברור שהשיטה לא פסולה - כך שהוועדות ימשיכו לפעול, באופן חוקי.
למרות שהדברים נכונים,
אתה קיללת אותי לכל אורך השרשור,
ואתה ממשיך עם התנהגות זו,
נראה לך שזו התנהגות סבירה ממנהל בפורום?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #63  
ישן 26-07-2016, 09:19
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
בכלל לא נפוץ שהמנהל מקלל כשהוא נתפס בטעות
בתגובה להודעה מספר 62 שנכתבה על ידי Benjamin Willard שמתחילה ב ""קשקשן" ו"קשקוש" נאמר פה..."

קודם הוא מאשים שאני משקר,
ואז הוא מאשים את מועצת בנימין בשקר,
ואז גם התחיל לקלל ולגדף,
מביאים לו אפילו את הבג"ץ שאומר במפורש שלטענה המשפטית יש בסיס, והבעיה היחידה היא שאין נוהל פורמלי,
והוא ממשיך בשלו - וכבר משקר במצח נחושה, מול ציטוט מבג"ץ שאומר בדיוק להפך.
בכלל לא חושב שבהינתן בג"ץ מפורש שאישר שהנוהל סביר - ברור שלא מדובר ב"קשקוש" והוא צריך להתנצל על הקללות,
אלא הוא ממשיך בשלו - בשקרים וקללות.


ההתנהגות הפרועה של המנהל מסבירה גם למה הוא נותן לטרולים אחרים למלא את הפורום בקללות,
הם פשוט חוסכים לו את העבודה.

נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 26-07-2016 בשעה 09:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #67  
ישן 28-07-2016, 17:30
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,939
מדריך משפטי על וועדות הקבלה.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יוספוס פלביוס השני שמתחילה ב "המועמד לרב המשטרה: לא להשכיר דירה לזוג הומואים"

נא לא להטריל ולנסות לשקר לגבי חוות דעת זו, שנכתבה ע"י גורם מקצועי.

באיזה ישובים קיימת ועדת קבלה

תיקון 8 לפקודה חל על ישובים קהילתיים בגליל ובנגב בלבד, אשר מאוגדים כאגודה שיתופית, ובכללם הרחבות קהילתיות של קיבוצים, מושבים שיתופיים, מושבי עובדים, וכפרים שיתופיים, ואשר מספר בתי האב בהם אינו עולה על 400 (בישוב המקורי ובהרחבה יחדיו). על פי מציעי התיקון, יישובים אלו מתאפיינים באורח חיים קהילתי-כפרי, אשר מבוסס על לכידות חברתית ותרבותית שמצדיקה מיון מועמדים בקבלה אליהם.

נכון למרץ 2016, המדובר בכ-120 ישובים בגליל ובנגב, שאת שמותיהם ניתן למצוא ברשת האינטרנט.

לאחר חקיקת תיקון 8, החליט היועץ המשפטי לממשלה כי התיקון יוצר הסדר שלילי בשאר חלקי המדינה, באופן לפיו הוא חל רק בישובים קהילתיים בנגב ובגליל, אשר כוללים עד 400 בתי אב. בעקבות זאת התקבלה ביום 3.10.2012 החלטה 1271 של מועצת מקרקעי ישראל, לפיה ועדות קבלה ישימות רק בנגב ובגליל בישובים בני עד 400 בתי אב.

משמעות החלת תיקון 8 על הישובים הללו בלבד, הינה שרק בהם יש להפעיל ועדות קבלה כתנאי לרכישת נכס בישוב. לגבי ישובים אחרים, החוק אינו מאפשר עוד לדרוש ממי שמעוניין לרכוש בהם נכס לעבור ועדת קבלה כתנאי לכך. לפיכך, ניתן להעביר את הזכויות בהם ללא צורך באישור ועדת הקבלה.

עם זאת יצוין כי ביום 3.6.2015 ניתן פסק דין במסגרת בג"צ 6666/14 שוראקי נגד הסתדרות הציונית העולמית, אשר קבע כי אין מניעה לקיום ועדות קבלה ביישובים קהילתיים ביהודה ושומרון, הגם שהם אינם בנגב ובגליל, וזאת מכיוון שהחוק אינו חל ביהודה ושומרון. עוד נקבע כי אין פסול בעמדת היועץ המשפטי לממשלה, לפיה ניתן להקים ועדות קבלה גם בישובים ביהודה בשומרון, אך בתנאי שמספר בתי האב בהם אינו עולה על 400 בתי אב.

באותו יום ניתן גם פסק דין במסגרת בג"צ 919/13 המועצה אזורית מטה יהודה נגד הכנסת, בו עתרה המועצה להכללתו גם של האיזור שלה בחוק. פסק הדין ציין כי העתירה נמשכה לאור המלצת השופטים למועצה לפנות קודם לכנסת בבקשה לתיקון החוק.

לאור כל האמור לעיל, המצב כיום הוא שניתן להקים ועדות קבלה רק בישובים קהילתיים בני עד 400 בתי אב, וזאת בנגב ובגליל, מכח תיקון 8 לפקודה, וכן ביהודה ושומרון, לאור החלטת בג"צ שלעיל, ובישובים אלו בלבד. ביתר הישובים שברחבי המדינה לא ניתן להקים ועדות קבלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:12

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר