
15-05-2019, 12:40
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 07.08.05
הודעות: 5,855
|
|
ציטוט:
הנה מה שהלבוש שלה סותר, ציטוטים מתוך הרשת :
'אנחנו עם נבחר בגלל שאיננו נסחפים אחר אופנות ושינויים'.
איפה הדיבור על מה זה סותר? מה הטענה פה בדיוק? שלבוש אופנתי סותר את היהדות? הבאת ציטוט חלקי, ואם זו אומנם הטענה שלו אז זו טענה די טפשית
'אבל כאשר יוצרים שינויים מהירים באופן מלאכותי, אין ספק שזה נובע מאיזה צורך נפשי של צעירים ב'מודה', במשיכת תשומת לב, בשבירת השמרנות או אפילו בהיבדלות מהשמרנות'.
ראה תגובתי למעלה
בבני ברק ממליצים לנשים לקנות בגדים רק בחנויות הצנועות, ולא צבעים אדומים, שסע בחצאית ובגדים צמודים.
...לכל מגזר יהודי יש קוד לבוש משלו, אצל כולם ברור מה לא נכון...וכולם מתלבשים בסתירה לקודי המגזר השני.....מה זה אומר על אותם קודי התנהגות מקודשים....?
מצידי, שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה.....אך ביהדות על כל מגזריה, זה לא כך.
|
אתה לא עונה על הטיעון שלי.
אני לא טענתי שהיהדות לא אומרת שיש קוד לבוש, ואתה הבאתי לי "הוכחות" שיש קוד לבוש ביהדות.
בוא ננהל דיון על מה שטענתי ולא על מה שלא טענתי.
אני אמרתי שני דברים:
1. לטעמי, הלבוש שלה בטקס לא היה לא צנוע או בעייתי.
2. זה שהיא לובשת כיסוי ראש מסוים לא אומר שהיא חייבת ללבוש שמלה מסוימת (בהיחבא יש כאן שתי הנחות:
2.1 - אין לאף אחד זכות להטיף לאחר על בחירות אישיות שהוא עושה ועל העקביות או החוסר עקביות שלהן לטעמו.
2.2 יש מגזר דתי ביהדות שבעיניו שני פריטי הלבוש האלה מתאימים, ולכן אם הגברת אברג'יל משתייכת למגזר הזה, הטיעון שיש כאן סתירה - שגוי. הוספתי שבעיני זה סביר, כי מהיכרותי את המגזר הדתי, אני לא רואה סתירה חדה בין הלבוש שלה, שהוא בעיני דווקא צנוע, לבין כיסוי הראש).
.
ושילוב של שני הטעמים, ביחד עם הגסות של השופט = השופט טען טענה מכוערת ושגויה בה הוא החליט על פי הסטנדרטים של עצמו שיש סתירה גסה בין הכיסוי ראש שלה לבין השמלה הצמודה שלה.
_____________________________________
And you've been so busy lately That you haven't found the time, to open up your mind, and watch the world spinning gently out of time
נערך לאחרונה ע"י yishain11 בתאריך 15-05-2019 בשעה 12:45.
|