לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-06-2005, 07:55
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
מבקש עזרה למבינים ב actionscript

יש לי משחק שבו אני יכול לתקוף בעת ההליכה, עכשיו אני בונה משחק עם קוד קצת יותר מסובך שמשום מה לא משנה מה אני כותב או כמה תנאים אני מציב לאנימציה זה פשוט לא זז אם אני לוחץ גם על החצים וגם על אחד מכפתורי ההתקפה, הנה הקוד:



קוד:
onClipEvent (load){ _root.health = 100 run = false mco = 0 jump = tj jumping = false origx = _xscale ground = 328 movestat = "right" charmove = "yes" attacking = false walking = false fly = false gd = false } onClipEvent (enterFrame) { flyspeed = speed tj = 12 + _root.tj speed = 5 + _root.speed + _root.speed2 if (speed >= 30) { speed = 30 } if (speed2 >= 30) { speed2 = 30 } if (_root.pp == 4) { fly = true } else { fly = false } if (mco >= 4) { mco = 6 } if (key.isDown(key.SHIFT) && key.isDown(key.LEFT) || key.isDown(key.SHIFT) && key.isDown(key.RIGHT)) { run = true speed = 5 + _root.speed + _root.speed2 + mco mco += 0.5 } else { speed = 5 + _root.speed + _root.speed2 mco = 0 run = false } if (jumping == true && mco > 0) { if (movestat == "right") { this._rotation += 15 } if (movestat == "left") { this._rotation -= 15 } } else { if (jumping == false) { _rotation = 0 } } if (key.isDown(key.LEFT) && _root.crm == true || key.isDown(key.RIGHT) && _root.crm == true) { _y += 5000 _x += 5000 } if (_root.health <= 0) { _root.els.st = "yes" charmove = "no" if (_root.life > 0) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("deadright") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("deadleft") } } else if (_root.life <= 0) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("dead2right") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("dead2left") } } } if (fly == true && _root.life >= 0 && _root.health > 0 && charmove == "yes") { if (Key.isDown(90) && attacking == false) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("pr") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("pl") } this.punch.play() } if (Key.isDown(67) && attacking == false) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("kickright") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("kickleft") } this.kick.play() } if (Key.isDown(88) && attacking == false) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("htright") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("htleft") } this.ht.play() } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { if (attacking == false) { this.walk.play() this.gotoAndStop("right") } movestat = "right" if (this.hittest(_root.wall1)) { } else { _x += flyspeed } } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { if (attacking == false) { this.gotoAndStop("left") this.walk.play() } movestat = "left" if (this.hittest(_root.wall)) { } else { _x -= flyspeed } } if (key.isDown(key.LEFT) || key.isDown(key.RIGHT)) { spdc = Math.round(flyspeed/10) } else { spdc = Math.round(flyspeed/2) } if(Key.isDown(Key.UP)){ if (this.hittest(_root.walltop)) { gd = true } else { _y -= flyspeed gd = false } } else { gd = true } if (gd == true) { if (_y >= ground) {} else { _y += spdc } } this.pack.gotoAndStop(2) } else { if (charmove == "yes") { if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { if (attacking == false && run == false) { this.walk.play() this.gotoAndStop("right") } movestat = "right" if (this.hittest(_root.wall1)) { } else { _x += speed } } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { if (attacking == false && run == false) { this.gotoAndStop("left") this.walk.play() } movestat = "left" if (this.hittest(_root.wall)) { } else { _x -= speed } } if (Key.isDown(90) && attacking == false) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("pr") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("pl") } this.punch.play() } if (Key.isDown(88) && attacking == false) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("htright") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("htleft") } this.ht.play() } if (Key.isDown(67) && attacking == false) { if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("kickright") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("kickleft") } this.kick.play() } if(Key.isDown(Key.UP)){ attacking = false jumping = true if(movestat == "right") { this.gotoAndStop("jumpright") } if(movestat == "left") { this.gotoAndStop("jumpleft") } } } } if(jumping == true && fly == false){ _y -= jump jump = jump - 1 } if(_y >= ground){ _y = ground jumping = false jump = tj } if (run == true) { walking = true if (movestat == "right") { this.gotoAndStop("runright") } if (movestat == "left") { this.gotoAndStop("runleft") } } }

אשמח לעזרה של הסבלנים מכם אשר מוכנים לקרוא את הקוד ולהגיד לי מה אני צריך לעשות כדי גם לתקוף וגם ללכת בו זמנית (אבל שהאנימציה תהיה של התקיפה).
אההה ואם לא שמתם לב אז אני אומר כדי שלא תחשבו שזה עד כדי כך ארוך סתם, ישנו הקוד מועתק פעמיים בשני מצבים (מצבים שקשורים למשחק...), אחד תעופה ואחד לא, אז בראשון שיניתי כמה דבר בקוד ואז אחריו בקוד השני זה ללא תעופה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:16

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר