29-06-2005, 16:55
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.12.04
הודעות: 1,131
|
|
פרדוקס לתפארת!
הנה פרדוקס שהתווצר לי, בואו תעזרו לי לפתור אותו.
ישנו משחק מסויים, לא משנה איך הוא פועל.
במשחק יש אויב ויש גיבור.
לגיבור יש נשק מסויים, נגיד לדוג' חרב.
כל מגע עם האויב מצד הגיבור הורגת את הגיבור.
כאשר לוחצים על כפתור מסויים, הגיבור מניף את החרב.
כמובן, שהגיבור הוא MC שיכול לזוז ממקום אחד לאחר, ולכן הפונקציה של הנפת החרב היא איתו בכל מקום.
דבר נוסף, כאשר החרב נוגעת באויב, האויב מת.
לכאורה, הקוד הוא פשוט מאוד:
קוד:
if(gibor.hitTest(enemy)){
removeMovieClip(gibor);
}
if (gibor.herev.hitTest(enemy)){
removeMovieClip(enemy);
}
בשביל התמציתיות ויתרתי על הגדרת הפונקציה, אינטרבל או און-אנטר-פריים וכל אלו.
וכעת לפרדוקס:
כיצד ניתן לקיים את המבוקש, כאשר כל מגע עם החרב, כוללת בתוכה מגע עם הגיבור (כי החרב היא בתוך הגיבור) ובכך הגיבור הוא זה שנעלם?!
שאלת אתגר מחשבתית, אנא עזרו!
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|