
27-08-2005, 12:00
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.04
הודעות: 339
|
|
|
בעיקרון..
תקשיב ..
קודם כל במאמר טוענים שזה יכול להיגרם מכמה סיבות :
1. התקנת קבצי WINDOWS לא תקינה .
2.כשלון בהתקנה SP כלשהו ( שזאת לדעתי הבעיה אצלך)
3.כשלון בשחזור שעשית ע"י תוכנת גיבוי .
4.כשלון בהתקנת תוכנה כלשהי .
מה שהם ממליצים זה קודם כל להוציא LOG של הבעיה באמצעות DR WATSON , שזו תוכנה מובנית ב WINDOWS .
עכשיו , אני לא אומר לך מה לעשות אלא רק מתרגם סימולטנית מהמאמר - כל מה שאתה עושה זה על אחריותך ! .
קודם כל , צריך להגדיר את התוכנה כתוכנת DEBUG כברירת מחדל .
תלחץ על "התחל" - "הפעלה" ותכתוב CMD (לעבור למצב של DOS )
שם תכתוב את זה :
System Root\System32\Drwtsn32.exe -I
במקום SYSTEM ROOT תכתוב את הסיפריה של WINDOWS .
עכשיו , כשהגדרת את התוכנה , אתה צריך להפעיל אותה באותה הצורה בלי ה -I בסוף.
כשאתה בפנים , תבחר את זה :
Append to existing log file
Create crash dump
Visual Notification
אחרי זה , צריך לגרום להודעת השגיאה להופיע שוב ובפעם הבאה שהמחשב עולה , יהיה לך LOG של הבעיה - איזה קובץ גורם לבעיה להיווצר .
בעיקרון , הם טוענים שהבעיה נוצרת בגלל כשלון של ה WINLOGON שלך , שקורה בגלל קובץ GINA.DLL ( Graphical Identification and Authentication (
אחרי שהוצאת LOG , תשמור אותו , ותבדוק מה מופיע בREGISTERY שלך בערך הזה :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Value = GinaDLL REG_SZ
ה- GINA זה רכיב שה WINLOGON טוען עם הגדרות של מדיניות וזיהוי שלך , ומה שבד"כ קורה זה שכשאתה מתקין תוכנה חדשה זה משתנה / מתחלף בהתאם לתוכנה .
לפי התוכנה שאתה מתקין - תבדוק באתר של היצרן אם זו התוכנה העדכנית ביותר (בהנחה שזה לא ה SP ) ותעדכן את המחשב .
אם אתה לא יודע איפה למצוא את זה , תחפש לפי ה ABC ברשימות הבאות :
65416 (http://support.microsoft.com/kb/65416/) Hardware and Software Third-Party Vendor Contact List, A-K
60781 (http://support.microsoft.com/kb/60781/) Hardware and Software Third-Party Vendor Contact List, L-P
60782 (http://support.microsoft.com/kb/60782/) Hardware and Software Third-Party Vendor Contact List, Q-Z
עכשיו שתרגמתי לך את הפתרון הראשון לבעיה , אני ממש מקווה שעזרתי .
אם לא , תודיע לי ואני אתרגם את השאר ..
בהצלחה !
|