לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תוכנה ומשחקי מחשב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-09-2005, 19:22
צלמית המשתמש של mkelman
  mkelman mkelman אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.02.04
הודעות: 2,423
כתבה בקרוב: Unreal Tournament 2007

המשחק הבא בסדרת Unreal Tournament הותיקה הוא לא רק שדרוג גראפי לגרסה הקודמת, אלא קפיצת מדרגה מבכל הבחינות. אלעד קפלן חושף בפנינו את הפרטים המלאים על הדבר הגדול הבא בעולם Unreal.

קצת קשה לי לכתוב על המשחק הבא בסדרת Unreal Tournament - אני פשוט לא מצליח להוריד את עייני מהתמונות. תראו בעצמכם, מדובר במשחק מרהיב! המנוע Unreal 3.0 מאפשר ליצור תצוגה גראפית עמוסה במיליוני פוליגונים, אפקטים משוכללים ושאר מונחים טכניים שאף אחד לא באמת מבין, אשר גורמים למשחק להראות יפה יותר מאי פעם. לאחר שמפתחי המשחק בחברת Epic בחרו שלא להוציא גרסה שנתית ל-UT (ונמנעו מלהפוך אותו לגרסת הפעולה של פיפ'א), הם לקחו הפסקה של שלוש שנים על מנת ליצור את אחד המשחקים מנקרי העיניים ביותר שראינו.
הכל טוב ויפה, אבל ב-Epic לא היו רוצים שכך אפתח את הכתבה הזו. הם מתעקשים שבעוד שהגרפיקה בהחלט נראית נהדר, השיפור הגדול בגרסת 2007 יהיה דווקא במשחקיות. לטענתם השיפור מגרסת 2004 לגרסת 2007 גדול עוד יותר מהזינוק שבין גרסת 2004 למשחק המקורי ב-99. למעשה, הם די מאוכזבים מהמשחק הקודם בסדרה, ולדעתם - יש עוד לאן לשאוף. לעניות דעתי UT 2004 הוא עדיין משחק הפעולה מרובה המשתתפים הטוב ביותר שניתן למצוא, כך שאם Epic חושבים שיש להם כל כך הרבה לשפר, זה בהחלט מעורר סקרנות.


חזרה למקורות

אני בטוח שהם אמרו את זה גם לפני2004 Unreal Tournament, אך גם הפעם טוענים המפתחים שהם 'חוזרים למקורות'. הכוונה היא כמובן למשחק המעולה שיצא ב-99', ונחשב עד היום על ידי רבים מהמעריצים ככותר הטוב ביותר בסדרה. זה לא אומר חלילה שב-Epic לוקחים צעד אחורה. ההיפך הוא הנכון, הגרסה הבאה תיקח את כל הדברים שאהבנו פעם, ותשלב אותם בסגנון המשחקיות שאנו מצפים ממשחק פעולה מודרני.

זה מתבטא בכמה דרכים. ראשית כל ניתן לצפות למשחק פחות קופצני. מגוון שילובי הלחיצות והזינוקים בגרסאות הקודמות הפכו אותן למעין משחק ניחושים בו צריך לצפות היכן האויב ינחת ולשם לשגר את הטיל. הפעם המפתחים רוצים ליצור חוויה יותר מקורקעת בה השחקן מסתער פנימה ועושה את מירב הנזק שהוא יכול. גם מד האדרננלין יעלם מרוב המשחקים ויהפוך לאופציה שרק מי שיחפוץ בה יוכל להוסיף למשחק. המפתחים משתעשעים עם כמה רעיונות מהמשחק המקורי כגון מגפי קפיצה ומוות מדומה שאותם ישקלו להחזיר לסדרה.

הדגש על המשחקיות מתבטא בין השאר בעיצוב השלבים. הפעם אלה יהיו פחות 'שלבים' ויותר 'מקומות'. כל שלב יהיה חלק מעולם מפורט ויתקשר לשלבים האחרים בעולם. בכל מקום תוכלו להרגיש היכן אתם נמצאים בעולם של אנריל. כמו כן, כל שלב נבנה ראשית כל מהיסוד, בלי שום עיצוב אומנותי ואפקטים גראפיים, עיצוב שלבים טהור בלבד. רק לאחר שמעצבי השלבים בטוחים שמדובר במפה מושלמת ונטולת פגמים, הם שולחים אותה למעצבים הגראפיים שיהפכו אותה לאחת מיצירות האומנות שאנו רואים בתמונות.

מצבי משחק חדשים

גולת הכותרת של המשחק הקודם בסדרה היה מצב המשחק Onslaught, בו כל קבוצה ניסתה להשתלט על סדרת נקודות במפה במטרה להגיע לבסיס האויב ולהשמיד אותו. מצב המשחק כלל מפות ענקיות שאיפשרו שימוש נרחב ברכבים המצוינים, שהוצגו לראשונה במשחק הקודם, ויצר משחקיות קבוצתית מהירה בלי רגע אחד משעמם. הפעם Onslaught יחזור לסיבוב נוסף, יחד עם מפות חדשות ומבחר של רכבים חדשים ומקוריים.

המשחק החדש יכלול את כל הרכבים שראינו במשחק הקודם, וגם את אלה שהוספו בחבילת הבונוס המצויינת. חלק מהרכבים יעברו שדרוגים ניכרים, כגון הסקורפיון המהיר, שכעת מסוגל לירות טילים וכולל כיסא מפלט ויכולת השמדה עצמית, חידוש שהופך אותו לרכב התאבדות מושלם. כל תשעת הרכבים הקיימים שייכים ל-Axon. כנגדם, יתווספו עוד תשעה רכבים חדשים של ה-Necris האפלים. הרכבים הללו יהיו מקוריים ונגישים יותר מהרכבים הצבאיים והמוכרים. בחלק מהשלבים תוכל כל קבוצה לבחור לעצמה כלי רכש שונים ולהעמיד את מכונות הקרב האימתניות זו מול זו.

אם Onslaught היה גולת הכותרת של 2004, Conquest הולך לסמן את החגיגה של 2007. מצב המשחק החדש הוא מעין שילוב בין Onslaught ו-Assault. הוא יכלול משימות עבור כל קבוצה, אך יהיה אסטרטגי יותר משאר המצבים ואפילו יכלול ניהול משאבים מוגבל. כל אחת מהקבוצות תנסה לתפוס שליטה על כמה שיותר קרקע בקרב ארוך ומתמשך שבו ניתן לייצר רכבים, עמדות ירי וכדומה. כשהקבוצה תשתלט על האדמה, המבנים ישתנו כך שיתאימו לגזע הקבוצה. המפות של Conquest יהיו גדולות פי כמה מאלה של Onslaught (גם הן היו רחקות מלהיות קטנות) והקרבות ימשכו זמן רב יותר. מדובר במצב משחק שיכלול המון אקשן, משולב בעם שיתוף פעולה קבוצתי ותכנון אסטרטגי לטווח ארוך.

המפתחים מעניקים תשומת לב רבה גם למצב ה-Deathmatch הקלאסי. הפעם Epic רוצים לשלוט בתחום ללא עוררין. בסופו של דבר Unreal הוא ספורט וירטואלי, ורק הקרב עד המוות קובע. בהנחה שתהיתם - Deck 17 חוזר לסיבוב נוסף 'כי עם התנועה החדשה של השחקן במשחק השלב פועל יותר טוב מאי פעם'. עכשיו המעריצים יכולים לישון בשקט? בנוסף ל-Onslaught, Conquest ו-Deathmatch מתוכננים כרגע גם המצבים Team Deathmatch ו-CTF. יהיה שמח.

לך להרוג את האויבים בבסיס

למרות הקהילה הגדולה שיש לסדרה ברשת, לא מעט שחקנים מעדיפים להתנסות באקשן של Unreal לבדם. מעט מאוד משחקי פעולה מרובי משתתפים מציעים חווית שחקן יחיד דומה לזו של UT, בעיקר בזכות הבוטים המצוינים שמתנהגים כמו אנשים אמיתיים. המשחק החדש יכלול אינטלגנציה מלאכותית טובה מאי פעם, הבוטים יבינו כל טקטיקה ויבצעו כל פקודה. גם פקודות מסובכות יענו בחיוב ובדיוק, באמצעות טכנולוגיית זיהוי פקודות קוליות.

אם השחקן ירצה שאחד הבוטים שלו ישמיד אויב טורדני המתחבא בתוך מערה כל מה שהוא יצטרך לעשות הוא לומר את זה לתוך המיקרופון: 'יש אויב במערה, לך להשמיד אותו', והפקודה תתבצע. אם השחקן מתקרב לבסיס האויב והוא רוצה לדעת אם יש אויבים בפנים, הוא יוכל פשוט לשאול את אחד מחבריו הבוטים, שכבר חדר פנימה, 'האם יש אויבים בבסיס האויב?' והבוט יענה בשלילה או בחיוב (אם יספיק). הפקודות הקוליות הפשוטות יהפכו התקפה מתואמת לפשוטה מאי פעם.

לבוטים של 2007 אישיות רבה יותר מאשר במשחקים הקודמים. הבוטים יתאמו ביניהם טקטיקות ולעיתים יפתיעו אתכם – ממש כמו שחקנים בשר ודם. כמו כן, תוכלו לשמוע אותם צועקים זה לזה תוך כדי הקרב, מתאמים עמדות ביניהם ומשוחחים על מזג האוויר. או שלא.

בכל זאת, עיקר המשחק היה מאז ומעולם ברשת. הפעם הקהילות יהיו מחולקות כך שגם שחקנים מתחילים יוכלו להתאמן ולהשתפשף לפני שהם נזרקים למים הרותחים. משחק הרשת יהיה ידידותי יותר לשחקנים חדשים וגם n00b צעיר יוכל לצבור כמה הריגות כבר במשחקו הראשון. כמובן שלהיות אשף פראגים זה כבר משהו אחר... המשחק יאפשר התאמה בין שחקנים באותה, רמה ופתיחת תחרויות במהירות ובפשטות. הדירוגים הבינלאומיים ושאר הדירוגים התחרותיים ידאגו לכך שתמיד תדעו את רמתכם בהשוואה לאחרים.

דואגים למעריצים

Epic תמיד דאגו למעריציהם, שכן UT 2004 אף פעם לא היה הופך להצלחה הגדולה שאני מכירים בלעדי שלל המודים (תוספי תוכנה המוסיפים תוכן רב למשחק המקורי) והטלאים שיצאו למשחק, בתמיכה מלאה של המפתחים. יוצרי תוספי התוכנה זכו אפילו בפרסים רבי ערך במסגרת תחרות המודים המפורסמת 'עשה משהו בלתי יאמן', אשר כללה פרסים בשווי מיליון דולר. מודים כמו Red Orchestra, Alien Swarm ו-Strike Force לא נפלו מרוב המשחקים המסחריים שיצאו באותה תקופה. כרגיל, מתוכננת תמיכה רחבה במודים ותחרויות נושאות פרסים נוספות, צפו ללא מעט אנשים שינצלו את ההזדמנות כדי ליצור משהו משלהם על גבי המנוע העוצמתי.

גם לשחקנים עם מחשבים חלשים Epic דואגים. למרות הגרפיקה המפורטת, המשחק ירוץ גם על מחשבים חלשים (יחסית) - רק אל תגידו שהם לא נחמדים... בנוסף לכך, על מחשבים חזקים יותר זמני הטעינה מובטחים להיות קצרים בהרבה מבמשחקים הקודמים, לא יותר מכמה שניות.

בואו נחזור רגע לגרפיקה – גרסת 2007 נראית נהדר. היא לא רק נראית נהדר, אלא גם משחקת נהדר. מה שאתם רואים בתמונות הוא לא ציורי אומן, אלא סביבות משחק אמיתיות ומפורטות. הסביבות הללו יהיו נתונות להשפעת השחק, בזכות מנוע פיזיקאלי חדש שיאפשר לכם לא רק להתרסק לחלקים בצורה מציאותית, אלא גם להזיק לסביבתכם. יהיה ניתן להרוס כמעט כל דבר במשחק, אפילו קירות סובלים נזקים מסוימים מפיצוצים גדולים. כל הפוליגונים הנוצצים הללו אינם סתם ליופי.

לטענת המפתחים, UT 2007 עולה על קודמו בכל מובן אפשרי, כבר עכשיו כשהוא עוד נמצא בשלבי פיתוח. הם בוחנים היטב כל פרט ופרט במשחקים הקודמים ובוחרים להוסיף ל-UT 2007 רק את מה שנוצץ כי הוא באמת זהב. את המשחק הם לא מתכננים לשחרר בחפזון: כיאה לשמו, המשחק יגיע למחשב האישי ולקונסולת הפלייסטיישן 3 (אולי גם לכמה קופסאות אחרות) אי שם בתחילת 2007. עד אז, מבטיחים לנו ב-Epic, כל חלק במשחק יהיה מלוטש. UT תמיד היה משחק פעולה מרובה משתתפים מצוין, נראה שבעתיד לפוצץ את החבר'ה יהיה מהנה עוד יותר.

תמונות:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

התמונות והסיקור לקוחים מהאתר: www.gamer.co.il
_____________________________________
גלעד מתי?


נערך לאחרונה ע"י mkelman בתאריך 23-09-2005 בשעה 19:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:14

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר