![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
25-11-2005, 11:12
|
|
|
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
|
|
תשובות
1. מכונאי מוטס מצטרף לטיסות במסוקים ואחראי לטפל (במידת האפשר) בכל מיני בעיות טכניות שעולות במהלך הטיסה, ולעקוב אחרי נתונים שונים. בנוסף הוא אחראי גם להפעיל את המאג בצד המסוק.
במטוסי הראם (707) והרקולס קיים משהו דומה שנקרא מכונן אוויר- איש צוות שלישי שאחראי לעקוב ולפתור כל מיני בעיות.
2. כדי להגיע לתפקיד מכונאי מוטס צריך להיות טכנאי מסוקים רגיל ולצבור לפחות שנה וחצי (אם אני לא טועה) של נסיון, ואז לעבור קורס הסבה.
מכונן אוויר הוא אדם שסיים קורס טיס במגמה הנ"ל.
3. מכונאים מוטסים קיימים בבלק הוק ויסעור (עד כמה שנוגע לך ושפורסם... קיימים בעוד מסוקים אבל לא בטוח שאפשר להרחיב, ובוריאציה שונה)
נערך לאחרונה ע"י ohadbx בתאריך 25-11-2005 בשעה 11:18.
|