29-11-2005, 16:10
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.05.03
הודעות: 327
|
|
קניית מוצר פגום של חברת "אדמה"
29 נובמבר 2005
לכבוד
מר קובי אדרי
מנכ"ל חברת "אדמה"
קיבוץ מגשימים
א.נ.,
שלום רב,
הנדון: קניית מוצר פגום של חברת "אדמה"
אנו צרכנים קבועים של מוצרים רבים של חברת "אדמה". אנו מאמינים באיכות הגבוהה של המוצרים, ולכן למרות שאנו גרים באילת מדי כמה חודשים נוסעים לסופר "עדן" וקונים שם כמות נכבדה שתספיק לנו עד הפעם הבאה שניסע.
כך היה גם בחודש אוקטובר. נסענו לבקר את המשפחה בחג ולא שכחנו "לעשות קנייה" בסופר "עדן". קנינו מכל הבא ליד- פסטות, ספגטי, אורז וטחינה של חב' אדמה. כי הרי חברת "אדמה" ידועה באיכותה ובערך התזונתי הרב של מוצריה.
הגענו לביתנו באילת. לאחר יום או יומיים, פתחתי בשמחה שקית של פסטה. ארוחת צהריים מעולה לנו ולשתי בנותינו – כך הרהרתי בליבי.
אך מה רבה תדהמתי כאשר שפכתי את תכולת השקית אל המים הרותחים, צפו ועלו להם חרקים שחורים קטנים בעלי רגליים קטנות ומשושים קטנים. מה אומר לכם, אמנם תחושת גועל עלתה בי, אך אמרתי בליבי, אה לא נורא! הרי מוצרים של "אדמה" ידועים באיכותם. בטח קרה מקרה מאוד מיקרי. טוב, אם אני לא זוכה בלוטו, לפחות "זכיתי" בחרקים בפסטה.
פתחתי עוד שקית, אך חששותיי התאמתו. גם שקית זו היתה נגועה בחרקים שעל לא עוול בכפם בושלו במים רותחים.
כבר לא רציתי לפתוח שום שקית. התקשרתי לשירות הלקוחות המפורסם על השקית. ענתה לי בחורה לא כל כך אדיבה. אה, לא נורא אמרתי לעצמי, גם פה "זכיתי". הרי חברת "אדמה" היא חברה מכובדת.
אמרה הבחורה שיתקשרו אליי. יופי. אמרתי. אבל אז עברו שבוע, שבועיים, חודש, חודשיים – ו...כלום. לא טלפון ולא כלום. אה, לא נורא, אני אומרת לעצמי. חברת "אדמה" היא חברה מכובדת.
או שלא...
המכתב הועבר בפקס לחברת "אדמה"
אני אספר לכם בהמשך מה היתה תגובתם
יום טוב
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.
נערך לאחרונה ע"י השתיין בתאריך 29-11-2005 בשעה 16:16.
|