
25-12-2005, 20:38
|
|
|
|
חבר מתאריך: 02.06.05
הודעות: 150
|
|
|
בעיה עם חברה סלולר כלשהי.
שלום לכולם.
רכשתי מכשיר מאחת חברות הסלולר, מדובר במכשיר דור 3.
לאחר חודש של שימוש במכשיר נתגלו לי כמה בעיות במכשיר והחלטתי לפנות לחברה.
הם הציעו לקחת את המכשיר למעבדה, ולאחר שעה של בדיקה הודיעו כי הכל תקין.
לאחר שבוע בערך, חזרתי שוב פעם לחברה עם אותן טענות ושוב פעם(בפעם השניה..) נשלח המכשיר לבדיקת המעבדה. לאחר שעה של בדיקה נאמר כי לא היה כלום והכל תקין ונובע כעומס מהמכשיר(מה שלא ייתכן מכיון שהמכשיר היה עם יותר מ 75% שטח פנוי!!).
לאחר זמן מה, כמובן שהבעיות חזרו וחזרתי לחברה, בחברה המליצו לעשות "צריבה" למכשיר אשר היא תסדר את הבעיה הקיימת. בלת-ברירה הסכמתי בתקווה שהמכשיר לפחות יסודר בצורה הטובה ביותר ולא יהיו יותר בעיות. אך כמובן ששוב פעם נתקלתי בבעיות הרגילות.( ולפי מה שהבנתי מדובר במכשיר שסובל מבעיות כאלה לא רק אצלי, כנראה בעיות נפוצות בכל המכשירים מאותו הדגם).
לאחר הצריבה החלטתי לבוא שוב פעם לחברה! ברגע זה נציגת השירות החליטה למסור לי מכשיר חדש(מאותו דגם) באומרה שהותקנה במכשיר זה הגרסה החדשה(וכמובן שבבדיקות מעבדה הקודמות עידכנו לי לגרסה החדשה).
כיום, 3 שבועות לערך לאחר קבלת המכשיר אני נתקל שוב באותן הבעיות.
אני כבר לא יודע מה לעשות, מהמכשיר הזה כבר נמאס!
החברה ע"פ ההסכמים שחותמים אמורה וצריכה לספק מכשירים אמינים! במיוחד שמדובר במכשיר חדש דור 3.
עכשיו..
מה אני יכול עוד לעשות??
אני שוקל ברצינות לבטל את החוזה שלי איתם! אך איך אני יכול לעשות זאת?
או לחלופין שיחליפו לי מכשיר! אני לא מוכן לכך שאני משלם כסף על מכשיר שאני לא מרוצה ממנו.
אנא תנו את דעתכם בנושא.
תודה.
|