לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-01-2006, 18:23
צלמית המשתמש של format
  format format אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.03.02
הודעות: 538
משרד התקשורת יחלט ערבויות בסך 600 אלף שקל בחודש

משרד התקשורת יחלט ערבויות בסך 600 אלף שקל בחודש מכל חברה שלא תעמוד בדרישות לגילוי נאות של חשבונות הטלפון

כך נודע ל-TheMarker; המנכ"ל אבי בלשניקוב נשמע אומר "החברות מזלזלות באינטילגנציה של הצרכנים"; בזק בינלאומי, קווי זהב, ברק, נטוויז'ן, פלאפון, סלקום, בזק והכבלים לא יישמו התקן

14.12.2005 | 12:04 ערן גבאי, TheMarker
מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, הורה לאנשי משרדו להתחיל בהליכי חילוט ערבויות בסך של 600 אלף שקל בחודש לכל מפעיל שלא יעמוד בדרישות התקן (5262) לגילוי נאות של חשבונות הטלפון המוגשים לצרכנים החל בחודש פברואר 2006 - כך נודע ל-TheMarker.

בלשניקוב נשמע אתמול אומר בדיון בהנהלת משרד התקשורת שהוא רואה בנושא זה סוגייה צרכנית חשובה ו"שלא יעלה על הדעת שחברות יעשו דין לעצמן ויזלזלו באינטילגנציה של הצרכנים".

משרד התקשורת בדק במשך כשנה את האפשרות לשפר את הדיווח של חברות התקשורת ללקוחות ולספק פירוט נוסף של החשבונות, הכולל פירוט מדוייק של זמן השיחות, יעדי השיחות ועלויות לדקת שיחה. חברות התקשורת לחצו על המשרד לדחות ככל האפשר את יישום התקן, בטענה שהוא יקר ובלתי כדאי. משרד התקשורת חייב את החברות לאמץ את התקן החל בחשבונות אוקטובר.

אלא שאתמול פירסם משרד התקשורת את דו"ח הבדיקה שביצע בעניין התקן הישראלי, שקובע סטנדרטים לבהירות ושקיפות של חשבונות הטלפון המוגשים למנויים. הדו"ח גילה כי החברות אינטרנט זהב, אקספון 018, פרטנר ומירס היו היחידות שעמדו בדרישות התקן. הבדיקה העלתה, במקביל, כי בזק בינלאומי, קווי זהב, ברק, נטוויז'ן, פלאפון, סלקום, בזק והוט טלקום טרם יישמו את התקן במלואו, או יישמו אותו באופן חלקי.

המשרד החליט להעניק ארכה לחברות שטרם עמדו בדרישות התקן עד לחודש פברואר 2006, קרי חשבונות ינואר 2006.

בלשניקוב קבע אתמול כי "יישום התקן הישראלי הוא אקט צרכני ממדרגה ראשונה, שנועד להעניק לצרכן חשבון טלפון ברור, מפורט ופשוט, המתבסס על מערכת חיוב אמינה ומדויקת. באמצעות חשבון הטלפון המפורט - הצרכן למד לאיזה שירותים הוא משלם ולפי איזה תעריפים".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:55

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר