|
19-11-2004, 20:19
|
|
|
חבר מתאריך: 26.11.03
הודעות: 410
|
|
"חוויה" שאני עובר עם חברת MDK כבר כמעט חודש וחצי...
קניתי את המצלמה בסוף אוגוסט - מצלמה דיגיטלית של מינולטה, דגם Dimage Z3 . כבר לאחר שבועיים החלה תקלה בה שרק החמירה במהלך הזמן - צריכת האנרגיה של רביעיות הסוללות אצבע שבהן השתמשתי הייתה ירודה ותוך חצי שעה של של עבודה, היה מופיע חיווי של סוללות גמורות, דבר לא הגיוני בעליל... נתקלתי בתקלה בפעם הראשונה שביצעתי צילומי לילה ופשוט חשבתי שזו צריכה גרועה של הסוללות ותו לא, אך המצב החמיר במהלך השבועיים הבאים והגיע למצב שתוך 15 דקות ומטה, סוללות טעונות במלואן "נגמרו" וזאת ע"פ חיווי בצג המצלמה. ניגשתי בפעם הראשונה ל-MDK, הראתי את הבעיה לאיש המעבדה/שירות שלהם, דני והוא פטר אותי בתשובה כי זו בעיית סוללות ותו לא...
האמנתי לו ברוב תמימותי בתחילה ולכן דאגתי במהלך השבוע שלאחר מכן לבדוק את המצלמה עם 3 רביעיות סוללות של חברות שונות (אשר היו טעונות במלואן) - אותה בעיה !
לפיכך, ניגשתי ביום שישי, 8.10.2004 לחנות MDK אשר ברחוב אלנבי בת"א, הסברתי את הבעיה שוב למר דני, הוא שוב טען כי אלו הסוללות אולם הסברתי לו בתקיפות כי בדקתי ת'בעייה עם מגוון סוללות מחברות שונות. לאחר דין ודברים וויכוח נמרץ שבמהלכו מר דני העיז ואמר לי "אם אתה רוצה, קח ת'מצלמה לטכנאי אחר !", משפט שהוא חסר כל כבוד ללקוח של חברה אשר אמורה לספק את האחריות ... אבל זו רק ההתחלה.. לבסוף הוא ראה את מהות הבעיה בסוללות שהוא הביא לנסות ו"הסכים" ברוב טוב ליבו לקחת את המצלמה למעבדה.
מכאן החלה הסאגה הלא-נגמרת עם חברת MDK :
בעת הגשת המצלמה הובטח לי כי תתוקן עד שבועיים, לאחר שבועיים, אף אחד לא יצר קשר איתי, פניתי טלפונית, אמר לי שייקח יותר זמן, עבר עוד שבוע, התקשרתי שוב, מר דני שוב אמר את אותו משפט בזיוני - "אם אתה רוצה, קח ת'מצלמה לטכנאי אחר !" שרק עצבן אותי יותר !
לאחר שקצה סבלנותי, עקב איטיות הטיפול וחוסר העדכון הטלפוני (כל פעם אני צריך להתקשר ולא מתקשרים אלי עם עדכונים), שלחתי דוא"ל לחברת MDK המפרט את השתלשלות העניינים וחוסר שביעות רצוני משירות הלקוחות ושירותו של מר דני בפרט ! המכתב נשלח ביום חמישי 28.10.2004 .
למחרת, יום שישי, מר דני בכבודו ובעצמו התקשר אלי ביוזמתו, יש לציין בפעם הראשונה מאז תחילת העניין והבטיח כי השירות טוב וMDK מתייחסים ללקוח והמצלמה מתוקנת והיא תגיע לחנות בתחילת שבוע הבא, לכל היותר יום רביעי ....
(אני רוצה לציין שלא הייתי מרוצה בכלל מכך שלאחר ששלחתי מכתב תלונה שמתייחס בפירוט למר דני הזה, לא מצאו לנכון בMDK לחזור אלי ע"י נציג אחר ולא מושא תלונתי !).
מיותר לציין כי עד ליום רביעי 3.11.2004, שוב, שום תגובה מMDK ואין מצלמה...שבוע לאחר מכן, פקעה סבלנותי לגמרי עקב המשך חוסר היחס המשווע !
החלטתי לא לפנות בטלפון, אלא להגיע לחנות ולהבין מה קורה כאן, הגעתי ביום שלישי 9.11.2004, חודש לאחר תחילת העניין להזכירכם.
שם שוחחתי עם גברת ענבל, אחראית שירות לקוחות ועם אנטולי, מחליפו הזמני של דני (שלא היה זמין). לאחר מס' בירורים שלהם עם דני בפלפון ועם הטכנאי שלהם על המצלמה, פתאום התברר כי המצלמה לא תוקנה כלל, התקלה חמורה ונגרמה מ"שבר" דמיוני אשר לא היה ולא נברא ! וכ"כ התיקון לא כלול באחריות !!!
לא עזרו כל הסבריי לגבי שקריות העניין, הם הציעו לשלוח ת'מצלמה למעבדות היבואן הרשמי של מינולטה בישראל - "דלתא פילם" לחוות דעת "נייטרלית" נוספת. (MDK הם מעבדה עצמאית ולא רשמית של מינולטה).
עד היום, יום שישי 19.11.2004, המצלמה לא ברשותי, כמעט חודש וחצי עבר מאז...ביום שלישי האחרון, אנטולי התקשר וביקש עוד כמה ימים כי המעבדה של דלתא לא סיימה לבדוק...
כל הסיפור נראה לגמרי מצוץ מאצבע, כיסוי תחת... הבהרתי לו שאיני מעוניין במצלמה "מתוקנת" כבר ואני רוצה חדשה !
אני כרגע עובד מולם בעזרת אתר אינטרנט שמתמחה בשירות לקוחות אך אין התקדמות משמעותית (אם בכלל)...
כל מה שיש לי לאמר לכם לעת עתה, עמיתיי אנשי הצילום, אל תקנו אצל חברה ללא אחריות יבואן רשמי ובהקשר למקרה שלי (וממש לא חשוב כבר כיצד הוא הולך להסתיים, רק עוגמת הנפש מספיקה), אל תקנו בחברת MDK, השירות בה בזיוני לטעמי... כל התנהלות העניינים: הזמן הארוך כלכך (זאת מצלמה חדשה !!), חוסר העדכונים המשווע (ממש התעלמות).
|
|