09-12-2004, 09:28
|
|
|
|
חבר מתאריך: 05.06.02
הודעות: 21,476
|
|
המורה הלכה למגדת עתידות , והתלמידה הואשמה בגניבה.
תלמידה הואשמה בגניבה בגלל מגדת עתידות
יום חמישי, 9 בדצמבר 2004, 8:05 מאת: יובל אזולאי, הארץ
תושב קרית גת טוען, כי המורה של בתו גרמה לנידויה בבית הספר בטענה כי גנבה את ארנקה, לאחר שהלכה פעמיים לידעונית. המורה גם ביקשה מתלמידיה את טביעות אצבעותיהם
תושב קרית גת טוען: "מורה מבית ספר תיכון בעיר האשימה את בתי שגנבה ממנה כסף מהארנק, על סמך דברים שאמרה לה מגדת עתידות". המקרה אירע בשנת הלימודים שעברה. לדברי האב, בתו שלומדת כיום בכיתה י"ב באותו ספר, סובלת מהקנטות מצד תלמידים במקום.
לפי ידיעה שתתפרסם מחר במקומון "כאן דרום" של רשת שוקן, בשנת הלימודים שעברה הוזמנו הוריה של התלמידה לשיחה עם מנהלת בית הספר ועם אחת המורות. הוריה של התלמידה, שנדהמו לשמוע כי המורה חושדת שבתם גנבה כסף מארנקה, ביקשו מממנה שתסביר על מה היא מבססת את דבריה. לדברי האב, הוא קיבל הסבר מוזר: "היא הדהימה אותי בתשובתה: 'הלכתי פעמיים למגדת עתידות עם התמונה של בתך והיא אישרה שהבת שלך גנבה לי את הכסף'. במדינת ישראל של שנת 2004 מורה במערכת החינוך הולכת למגדת עתידות? זו בושה וחרפה".
האב הוסיף וטען, כי בעקבות המקרה שבו נעלם כסף מארנקה של המורה, היא נטלה בריסטול לבן וביקשה מכל תלמידי הכיתה לטבול את ידיהם בכרית דיו ולהטביע את אצבעותיהם על גיליון הנייר. "לא רק שהמורה הפכה להיות מומחית למיסטיקה, מתברר שהיא גם חוקרת משטרה", אומר האב.
לטענת האב, המורה נהגה להשפיל את בתו בפני תלמידים אחרים בבית הספר: "בהתחלה החלטנו להוריד פרופיל, לא לעשות הרבה רעש מהסיפור ולכן לא התלוננו. בשבוע האחרון החלטנו שאנחנו לא יכולים יותר והתלוננו על המקרה במשרד החינוך. כל השכבה האשימה את הבת שלי וקוראים לה במסדרון 'גנבת'. יש לי תחושה שבית הספר מגבה את אותה מורה שהכפישה את בתי".
דובר מחוז דרום במשרד החינוך, אביב קליין, מסר אתמול, כי המקרה נודע למשרד רק באחרונה: "צר לנו כי המקרה הובא לידיעתנו רק עתה. בכל אופן, בשל חומרת המעשה, נתייחס אליו גם עתה במלוא החומרה והרצינות. האירוע אינו משקף את תרבות העבודה במשרד החינוך ובבית הספר ולפיכך מצאנו לנכון להתנצל על כך מיידית. גם המורה התנצלה על המקרה וגם מנהלת בית הספר. משרד החינוך רואה במקרה זה התנהגות חריגה והמורה תוזמן לבירור אצל מנהלת המחוז".
|