18-02-2006, 20:23
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
|
|
BackCourse: בחלק ממסלולים המצויידים ב ILS ניתן לבצע גישת BC מן המסלול הנגדי. בגישה זו צריך לזכור שבניגוד לגישת ILS רגילה, בגישת BC צריך לטוס "away from the needle" (בניגוד ל to the needle בגישת ILS רגילה). בגישת BC רק ה Localizer פעיל, כך שהטייס עדיין צריך לשלוט על ה glide slope בעצמו.
APPROACH (לרוב מקוצר ל APP): נועד לגישות ILS. בדר"כ מפעילים אותו כשמתקרבים למסלול בעוד ה HDG ו ALT עדיין פועלים. כאשר המטוס "יתיישב" על ה glide slope ה HDG (ולאחר מכן גם ה ALT) יכבו, והמטוס ישאר ב glide slope.
Y/D:
Yaw Damper, משמש לייצוב המטוס. בדר"כ מבוצע בו שימוש על מנת לבצע פניות מתואמות (coordinated turns), ולהשאיר את ה "כדור" במרכז ה turn indicator.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 18-02-2006 בשעה 20:35.
|