20-12-2004, 06:41
|
|
|
חבר מתאריך: 15.03.03
הודעות: 97
|
|
בוא נעשה סדר-
דבר ראשון - כאשר מתקינים פילטר אוויר פתוח אין צורך לשנות מפות בECU. יגיע יותר אוויר למנוע? מצויין - בשביל זה יש את ה MAF, למדוד כמה אוויר נכנס ולהזריק דלק בהתאם,
בכל זמן נתון הרכב מקבל כמות אוויר שונה, אם קר - מגיע יותר אוויר, חם - מגיע פחות, נוסעים בהרים - אוויר דליל וכו'... הMAF דוגם את כמות האוויר והמחשב מורה כמה דלק להזריק ע"מ לשמור על יחס תערובת נכון.
דבר שני - תוספת ההספק עם פילטר אוויר פתוח היא זניחה וממש לא מגיעה ל5%, קצת בילבלתם פה - כאשר משנים מפות בECU (מה שנקרה בשפת העם "להתקין צ'יפ") אזי יש (אולי) צורך לעזור לרכב לנשום יותר טוב בגלל שינוי המפות, סתם ככה - הפילטר לא ייתן הרבה, אם בכלל.
לגבי השאלה המקורית: למה יש לך inbox?
|