![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
14-10-2005, 17:09
|
![צלמית המשתמש של rubber_duck](image.php?u=15021&dateline=1148421331) |
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
|
|
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
|
|
סביר להניח שכן
קצת קשה לראות בתמונה, אבל הגיוני שהטייס יפעיל את היפוך הדחף (ולא היפוך המנועים ) בשלב הזה.
יש מספר מנגנונים שבהם משתמשים להיפוך דחף, אלו הנפוצים שבינהם:
![תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה](https://2005-uploaded.fresh.co.il/2005/10/14/61221475.jpg)
זו דוגמא למנגנון השלישי (בתמונה מופיע מטוס C-17):
![תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה](https://2005-uploaded.fresh.co.il/2005/10/14/49211072.jpg)
תוכל לקרוא עוד על שיטות לעצירת מטוסים בקישור הזה.
_____________________________________
|