
25-06-2006, 00:40
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.06.06
הודעות: 21
|
|
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי עופל
שמע אחי, בקשר לאקשן סקריפט אני חלש, עד שאני יתחיל לקלוט את העניין...
אני לא יודע להשתמש במערכים, אני בקושי יודע מהם...
אני רק לוקח את מה שהביאו לי שם ומדביק באקשן סקריפט ללא כל עריכה, ידוע שחובה שם של VAR של איזו תיבה, אבל כניראה שאני לא יודע מה לעשות בקשר לזה...
תוכל להסביר לי קצת על החוקים של זה איך להשתמש בזה פחות או יותר, או מה לצרף לזה?
זה מאוד יעזור לי, תודה.
|
כן בקשר למה שהציעו, תגדיר מערך, בכל תא תשים משפט, ותריץ רנדום על איברי המערך (כשאתה משתמש באינדקס של כל תא כמציין).
הסבר מהיר:
מערך הוא משתנה שמכיל כמה תאים וכל תא מכיל פיסת מידע (כמו משתנה שמכיל הרבה משתנים קטנים.
גודל המערך הוא מספר התאים שבו, לכל תא אפשר לפ]נות באמצעות המציין שלו. לדוגמא, המציין (=אינדקס) של התא הראשון הוא 0, ושל התא השני הוא 1, השלישי 2, וכך האלה.
להגדרת מערך כתוב את השורה הבאה:
מיד לאחר מכן קלוט משפטים לתוך כל תא ותא:
קוד:
ha[0] = "my first sentece";
ha[1] = "my second sentence";
זה רק לתא הראשון והשני תוכל לשים פה הרבה מאוד משפטים (אני לא בטוח לגבי האורך המקסימלי אבל אני בטוח שלא תגיע אליו כי הוא מספר עצום).
אחר כך כדי להגריל איזה משפט התוכנה שלך תחזיר, תשתמש בפונקציית רנדום:
קוד:
_root.my_answer = ha[random(80)]
בדוגמא הזאת, יש לך 79 תאים במערך שלך (הרנדום מביא ערכים מאפס עד מספרלפני המספר שכתוב בסוגריים).
my_answer היא תיבת טקסט דינמית על הבמה הראשית.
והנה לך תשובה רנדומלית , אם לא הבנת משהו אשמח להסביר שוב.
|