
04-07-2006, 18:32
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.03.06
הודעות: 32
|
|
בשביל מספר עם נקודה עשרונית יש
float a שמכיל עד 6 ספרות אחרי הנקודה, ותופס 4 בתים בזכרון
ויש double שמכיל עד 10 ספרות אחרי הנקודה ותופס 8 בתים.
(ויש גם long double שנותן מספר יותר גדול)
להדפסת float עושים f%
לגבי מחרוזות זה לא מסובך אבל זה נושא בפני עצמו. וכיון שאתה בהתחלה כנראה עוד לא למדת. מחרוזת היא בעצם מערך של תוים (char) ומערך הוא דבר (אין לי מילה יותר ברורה) שמכיל כמה משתנים.
מגדירים מערך מסוג של משתנים כמו int או float או כל סוג אחר. הצורה int a[5]= {1,2,3,4,5}
יש סוג ואחריו שם וצמוד אליו סוגרים מרובעים עם מספר האיברים שרוצים (חיבים) ואח"כ אם רוצים בתוך סוגרים מסולסלות אפשר לאתחל מספרים (אפשר פחות ואז השאר יהיו 0 אבל לא יותר)
בשביל מחרוזת זה אותו דבר רק מסוג תו - char a[5]={a,b,c,d,e}
במחרוזת לא כמו במספרים אפשר גם לאתחל ב char a[5]= "love" (במחרוזת התו האחרון שלה תמיד זהה לסמן את סופה והוא התו NULL או '/0' (אסקי אפס זה אותו דבר)
הדפסת מחרוזת היא ע"י S%
מקוה שעזרתי. אבל זה בכ"ז רק חלק קטן מענין של מחרוזות ומערכים וצריך ללמוד בפרוט.
בהצלחה
מאי
|